Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴خبرگزاری برنا نوشت هنگام شروع سخنرانی حجت الاسلام «احمد مازنی»، نماینده مردم تهران در مجلس و «مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز در مجلس، جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز با ایجاد اختلال در سخنرانی پزشکیان سخنان او را نیمه تمام گذاشتند و او مراسم را ترک کرد.

همچنین هنگام پخش کلیپ معرفی مازنی به منظور دعوت به سخنرانی جمعی از دانشجویان با شعار «مرگ بر فتنه گر» سعی در بر هم زدن سخنرانی او داشتند که موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری مهر هم در خبری نوشت مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس و حجت الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تبریز حاضر شدند.

این مراسم حاشیه های زیادی همچون حضور پرتعداد دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه تبریز داشت. همچنین در این مراسم به جهت تنش بین برخی از دانشجویان، پزشکیان جلسه را ترک کرد و مراسم نیمه تمام ماند.

سایت آناج نزدیک به اصولگرایان تبریز هم نوشت پزشکیان در این مراسم گفته

در این مملکت باید مفت کار کنیم، اگر مرد هستید وقتی در جای ما قرار گرفتید ساده زندگی کنید و اجازه دهید فرزندان‌تان مثل عروس بنده در زیرزمین زندگی کنند.

وی افزود: بنده هیچگاه از مردم فرار نکرده‌ام و در همان صفی می‌ایستم که شهروندان ایستاده‌ام؛ اگر بسیجی‌ها شمایید من برای بسیج متاسفم!

نائب رئیس اول مجلس در این مراسم گفت: حاکمان و قدرتمندان و سیاست گذاران قانون را باید براساس  عدالت وضع کنند. قضاوت را هم براساس عدالت باید برپا کرد.

مسعود پزشکیان گفت: وقتی به قدرت می رسیم، جناح خودمان را بالا می کشیم، نه عدالت را! ما نتوانستیم عدالت را در این کشور برپا کنیم.

وی ابراز داشت: ذهن دانشجو باید براساس برپایی عدالت باشد.

یک کانال خبری نیز که اخبار مسعود پزشکیان را پوشش می دهد از تنش برنامه ریزی شده برای سخنرانی نایب رئیس مجلس در دانشگاه تبریز خبر داد.

مسعود پزشکیان در در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز گفته :به احترام دانشجویان به دانشگاه آمدم تا به بحث و بررسی مسایل بپردازم اما عده ای میگویند تا حالا چه کردی؟ متاسفانه جوی در دانشگاه ایجاد کرده اند که با داد و فریاد حرفشان را بزنند، با فشار آوردن که کاری درست نمی شود...اینکه من چکار کرده ام بحث دیگر و ما چکار کرده ایم بحث دیگر....برخی ها که خود را منتسب به جاهای خاص می دانند علت اصلی مناقشات کشور هستند و در اقلیت دانشگاه ها هم حضور دارند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسعود پزشکیان احمد مازنی دلواپسان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور هنرمندان فارس در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز برگزار شد ، کانون بسیج هنرمندان آباده به عنوان کانون برتر معرفی شد.
در این مراسم کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده رتبه نخست  را بین ۳۳ شهرستان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی کسب کرد و از زحمات علیرضا خیراندیش مسئول این کانون قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم