Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان " مهران سرمدیان" با اشاره به اهمیت موضوع حمل ونقل ، از اجرای طرح حمل ونقل گردشگری در شهرستان کاشان خبر داد و گفت : با اجرای این طرح تمامی افراد فعال در این حوزه شناسائی می شوند و در قالب نرم افزار با  هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی وجهانگردی به ارائه خدمات ترانسفر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ، با اشاره به شعار سال "گردشگری و تحول الکترونیک" از برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی با همکاری کارگروه گردشگری الکترونیک شهرستان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی شهرستان کاشان با موضوع "گردشگری الکترونیک با رویکرد کار آفرینی" خبر داد.

ناصحی پور مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان نیز در ادامه گفت : در این کارگاه که در راستای آموزش فعالان گردشگری منطقه شمال استان اصفهان با مبانی و مباحث کارآفرینی و بازاریابی الکترونیک برگزار می شود ، اولین بار به ارائه و عرصه اپلیکیشنی با موضوع حمل و نقل گردشگری نیز پرداخت خواهد شد.

وی ، با تاکید بر لزوم حل معضل حمل ونقل، با توجه به حضور بی شمار گردشگران خارجی از تمهید و تصمیم کارگروه امنیت گردشگران خارجی در فرمانداری ویژه شهرستان کاشان خبرداد و افزود : در این ارتباط طی جلسات مستمر ضمن آسیب شناسی و نیاز سنجی صورت گرفته ساماندهی خودروهای فعال در این بخش و رانندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند با همکاری نهادهای انتظامی ، امنیتی و نظارتی در دستور کار قرار گرفت و طی نشست های کارشناسی با سازمان تاکسیرانی شهرداری خودروهای VIP  آریو و نیز خودروهائی که شرایط مندرج در دستورالعمل مربوطه ابلاغی از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور را دارا باشند در این طرح مشارکت خواهند داشت .

رئیس کارگروه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در پایان یاد آور شد :کارگاه آموزشی در آذرماه سالجاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی شهرستان کاشان برگزار می شود وحضور راهنمایان گردشگری ، مدیران مراکز اقامتی و پذیرائی ، مدیران دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی و دانشجویان رشته های گردشگری و نیز فعالان حوزه حمل ونقل در کارگاه مذکور آزاد خواهد بود .

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشارکت و فعالیت در طرح حمل و نقل گردشگری شهرستان می توانند به تارنمای رسمی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان www.kashancht.ir   مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح حمل و نقل گردشگری در شهرستان کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» که در روستای ایزی سبزوار اجرا می شود،‌ گفت: هدف وزارت جهاد کشاورزی، تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی به منظور کمک به اقتصاد و معیشت خانوارهای روستایی است.

وی افزود:‌ وزارت جهاد کشاورزی با این طرح تلاش می‌کند با درگیر کردن زنان روستایی در اجرای طرح های اشتغالزا، رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه، امکان‌پذیر کند.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار نیز گفت:‌ طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد»، برای نتخستین بار در استان خراسان رضوی،‌ با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار، به اجرا درآمده است.

علی اصغر امانیان افزود:‌ زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی، به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند و توسعه نقش آفرینی زنان در عرصه اقتصادی و اجتماعی به عنوان بخش مهمی از جمعیت فعال جامعه یکی از ارکان مهم توسعه همه جانبه کشور و اهتمام بخشی به توسعه پایدار است.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی سبزوار این طرح را به منظور توسعه کشاورزی خانوادگی، توسعه مشاغل مکمل کشاورزی و بهبود معیشت خانوار روستایی به صورت نمونه در روستای ایزی به اجرا درآورده است.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار اظهار کرد: با درگیر کردن زنان روستایی در اجرای طرح های اشتغال‌زا و تشکیل زنجیره تولید پرورش مرغ بومی و تولید تخم مرغ، رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص حاصل خواهد شد.

بازدید از چند طرح تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت آباد از جمله برنامه های سفر مشاور وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان سبزوار است.

روستای ایزی، با جمعیتی حدود سه هزار نفر در پنج کیلومتری شمال شرق سبزوار قرار دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا