Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@01:20:50 GMT

دو خانه بیت‌الاحزان در روستاهای فهرج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۰۰۱

دو خانه بیت‌الاحزان در روستاهای فهرج افتتاح شد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان فهرج، دو خانه قرآن این مؤسسه با‌ حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه این شهرستان و مسئول بیت‌الاحزان در شهرستان فهرج در روستاهای حسین‌آباد علم‌خان و اسدآباد انگوری افتتاح و آغاز به کار کرد.
ابراهیمی، مسئول بیت‌الاحزان در شهرستان فهرج هدف از راه‌اندازی خانه‌های قرآنی بیت‌الاحزان را ترویج معارف قرآنی و تربیت حافظان قرآن در مناطق مختلف کشور بیان کرد و گفت: بیت‌الاحزان با ارگان‌های مختلف همکاری دارد؛ اما تحت نظر هیچ یک از آنها نیست و برای جلب رضای خدا کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر ۱۲ حافظ کل قرآن به واسطه حضور در این کلاس‌های بیت‌الاحزان در سطح شهرستان پرورش یافته‌اند که از این تعداد شش نفر به عنوان مربی در شعبه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
امام جمعه فهرج در ادامه به تعداد شعب حفظ قرآن در شهرستان اشاره و اظهار کرد: هم اکنون هشت شعبه بیت‌الاحزان در سطح شهرستان فهرج فعال است که با راه‌اندازی این دو خانه قرآن، فعالیت‌های بیت الاحزان در ۱۰ نقطه این شهرستان شرقی استان کرمان تحت پوشش قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی از روستاهای برج معاذ، زیدآباد، رحمت‌آباد، الله‌آباد، جهان‌آباد، حسین‌آباد، اسدآباد انگوری، جنت‌آباد، نعیم‌آباد و محمدآباد سید به عنوان مکان‌های فعال در این زمینه نام برد و تصریح کرد: با ظرفیتی که از حیث حافظ کل قرآن در اختیار داریم سعی بر این است تا شعبه‌های حفظ قرآن بیت‌الاحزان را در سایر روستاهای شهرستان نیز فعال کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۵ گفت:دومین خانه شهید در ۳طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی افتتاح شد.

محمد شیری افزود: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و‌جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی