Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:32:44 GMT

طرز تهیه فرنی و ژله انار ویژه شب یلدا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۱۶۳

طرز تهیه فرنی و ژله انار ویژه شب یلدا

مواد لازم برای تهیه فرنی:
شیر سه پیمانه
آرد برنج دو قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت یک قاشق غذاخوری
شکر شش قاشق غذاخوری



طرز تهیه فرنی و ژله انار:

نشاسته ذرت و آرد برنج را با یک دوم پیمانه گلاب خیس می‌کنیم به مدت دو سه ساعت، این کار باعث می‌شود فرنی نرم و خوشمزه‌تر شود برای اینکه آرد برنج یک کم زبر است و زیر دندان می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





همه مواد را با هم مخلوط می‌کنیم و می‌گذاریم روی شعله ملایم و مدام هم می‌زنیم تا مواد بجوش آید و دو سه دقیقه بجوشد و فوری در ظرف مورد نظر می‌ریزیم و می‌گذاریم سرد سرد شود برای لایه ژله هم ژله طبق دستور روی قوطی رقیق کنید وقتی ژله کاملا سرد شد با قاشق روی فرنی می‌ریزبم اگر گرم باشد با فرنی قاطی می‌شود دانه‌های انار را روی ژله می‌ریزیم و اجازه می‌دهیم تا ژله ببندد.



نکته برای تهیه فرنی:

نشاسته ذرت باعث می‌شود فرنی لطیف‌تر باشد.



منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی دسر دسر شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید