Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از آسیب شناسی تمامی دکل های خطوط انتقال و فوق توزیع در استان خبر داد.

مهران صدرممتاز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه گیلان یکی از استان های مقصد گردشگری در کشور است، افزود: آسیب شناسی خطوط انتقال و فوق توزیع از لحاظ برج های واقع شده در مسیر جاده که احتمال برخورد خودروهای عبوری با آنها وجود دارد، ضروریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این خطوط که در واقع شریان های اصلی صنعت برق در راستای انتقال برق پایدار و مطمئن به مصرف کنندگان هستند، علاوه بر احداث این خطوط ، نگهداشت آنها نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است و کوچکترین غفلت در این زمینه صدمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.
صدرممتاز با بیان اینکه سقوط دکل ها می تواند موجب اختلال در عبور وسایل نقلیه و ترافیک سنگین برای مسافران شود، اظهار کرد: در راستای این مهم و در پی حادثه ایجاد شده برای یکی از دکل های خط دو مداره سیاهکلده به لاهیجان که به علت برخورد یک دستگاه کامیون از مدار خارج شده بود، آسیب شناسی تمامی دکل های خطوط انتقال و فوق توزیع در اولویت ویژه قرار گرفت.
رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تصریح کرد: برهمین اساس با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان برق گیلان آسیب شناسی خطوط انتقال و فوق توزیع بر هفت دکل خطوط 230 کیلوولت نیروگاه گیلان - نیروگاه لوشان، سیادتی - چابکسر، نیروگاه گیلان - رشت شمالی، نیروگاه گیلان - نیروگاه پره سر و سیادتی - پونل در مسیر جاده که احتمال برخورد خودروهای عبوری با آنها وجود دارد، انجام شد.
رئیس اداره تعمیرات خطوط شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در خصوص ضرورت آسیب شناسی های انجام شده گفت: این آسیب شناسی ها در واقع نشان دهنده این است که در چه نقاطی احتمال آسیب پذیری به خطوط انتقال و فوق توزیع استان وجود دارد تا با شناسایی آن، راهکارهای لازم اتخاذ شود.
وی اهمیت آسیب شناسی ها را علاوه بر تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم و مشترکان، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و ... جلوگیری از خطرات احتمالی جانی در پی سقوط دکل ها دانست .
حدود یک میلیون و 400 هزار مشترک برق در گیلان وجود دارد که عمده آنها مشترکان خانگی هستند.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گيلان خطوط برق رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد
  • (تصاویر) باغ گیاه شناسی تهران
  • باغ گیاه شناسی ایران