Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبود آسفالت و انتظار چندین ساله برای ساماندهی معابر، پیاده روها و خیابان های شهر عنبران نارضایتی برخی از اهالی این شهر را درپی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما نبود آسفالت و انتظار چندین ساله برای ساماندهی معابر و خیابان های شهر عنبران موضوعی است که موجب رنجش خاطر برخی از اهالی عنبران شده است و یکی از مخاطبان سبلان‌ما،  با فرستادن  تصاویر، گلایه های مردمی را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عین مطلب این شهروند عنبرانی که با زبان طنز خواستار تسریع در ساماندهی معابر این شهر و رسیدگی مسئولان ذی ‌ربط به آسفالت ریزی کوچه های شهرعنبران شده است، را در ادامه بخوانید.

عنبران درسال ۱۳۸۰عنوان شهر را به خود اختصاص داده و شهرداری درآن تاسیس شد، اما امروز بعداز گذشت ۱۷سال تنها نام شهر رابا خود یدک می کشد و هیچ شکل و شمایلی از شهر را درخود ندارد؛ البته بی انصافی نکنیم ورودی عنبران بخاطر اداره جات آن و کوچه های یک متری منتهی به آن بخاطر آسفالتشان شکلی از شهر را به خود دارند.

با این اوصاف بعداز گذشت ۱۷سال (آبان ماه ۱۳۹۷)بلاخره عوامل اجرایی شهرداری و شورای شهر جهت اجرای مثلا شن ریزی برای تسهیل در عبور و مروراهالی به کوچه پروین اعتصامی آمدند؛ حال در تصویر بعدی وضعیت کوچه را بعد از گذشت یک ماه مشاهده کنید.

 تصویر بالا امروز ۱۶آذر۹۷ ثبت شده است، از مسولین محترم تقاضا داریم با توجه به وضعیت کوچه که به درد عبورو مرور نمی خورد و بیشتر شبیه شالیزارهای گیلان است حداقل با اختصاص بذر برنج به اهالی این کوچه و کوچه های مشابه باعث ایجاد اشتغال شوند.

با اینکه کوچه های کوچکی در سطح شهر عنبران آسفالت شده که یک فرغون در آن به زحمت دور میزند اما بعضی ازخیابان ها وکوچه های اصلی شهر آسفالت نشده که هیچ، بلکه این خیابانها همچنان بلاتکلیف رها شده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم