Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جود لاو بازیگر مطرح سینمای جهان که هم اکنون فیلم سینمایی "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها" را در چرخه اکران دارد، با فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" نخستین حضور خود در قالب شخصیتی ابرقهرمانی را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزای میزان، جود لاو بازیگر مطرح سینمای جهان که هم اکنون فیلم سینمایی "هیولاهای شگفت انگیز و زیستگاه آنها" را در چرخه اکران دارد، با فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" نخستین حضور خود در قالب شخصیتی ابرقهرمانی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" نقش مارول را ایفا می کند. یک خلبان نیروی هوایی که در یک حادثه، دی‌ان‌ایِ او با فضایی‌ها ترکیب می‌شود و قدرت‌هایی مانند نیروی ماورای انسانی، تولید انرژی و پرواز نصیب او می‌شود.

کوین فایگی رئیس مارول استودیوز اعلام کرد که دلیل انتخاب لارسون، توانایی او در ایجاد تعادل میان قدرت‌های ابرانسانی این شخصیت و جنبه‌های انسانی او بود.

ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری: مأمور شیلد. فیوری در این فیلم بدون چشم‌بندش ظاهر می‌شود، چرا که وقایع فیلم در دههٔ ۱۹۹۰ میلادی واقع شده و او هنوز چشمش را از دست نداده است.

فیلم سینمایی "کاپیتان مارول" به کارگردانی "آنا بودن" و "رایان فلک" در حال حاضر مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته و خود برای اکران عمومی در سینماهای جهان آماده می‌کند.

"بری لارسون" بازیگر مطرح هالیوود در این فیلم نقش اصلی یعنی کایتان مارول را بر عهده داشته و علاوه بر وی بازی "جود لاو" بازیگر مشهور هالیوودی در این اثر قطعی شده است. لی پیس، جما چان، آنت بنینگ، کلارک گرگ، جود لاو، ساموئل ال جکسون، کالین فورد، رابرت کازینسکی و بن مندلسون سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شخصیت کاپیتان مارول از سوی دو کمپانی رقیب دی سی کامیکس و مارول استودیو طراحی شده و هرکدام تعاریف خاص خود را در قبال این کاراکتر دارند. البته کمپانی دی سی به این شخصیت اسم "شزم" را داده است.

لارسون به تازگی در فیلم سینمایی "قلعه شیشه‌ای" به ایفای نقش پرداخته است. فیلم سینمایی "قلعه شیشه‌ای" به کارگردانی "دانیل کرتون" ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاپیتان مارول اخبار هالیوود جود لاو سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد

 فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی که محصول مشترک ایران و ترکیه است قرار بود از فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه اکران شود اما نمایش این فیلم سینمایی حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

اگرچه دلیل خاصی برای این تعویق عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، سبب تاخیر یک هفته‌ای اکران این فیلم شد. به همین دلیل اکنون نیز احتمال می‌رود که طولانی شدن پروسه هماهنگی، اکران این فیلم را دست‌کم یک هفته دیگر به تعویق انداخته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مست عشق، ماه‌هاست که به شکلی کامل آماده شده و هیچ مشکل و عقب‌ماندگی فنی در مراحل پس‌تولید نداشته است.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود.

در فیلم سینمایی مست عشق که به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در مست عشق، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟