Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران در نشست با فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ماموریت‌های خطیر نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف برقراری نظم و امنیت در کشور، گفت: صدا وسیما و رسانه‌ها زبان گویا و بلند گوی نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه و جنگ نرم دشمن در این حوزه، افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز مازندران با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، گفت: تعامل و همکاری نزدیک بین پلیس و صدا وسیما نقش موثری در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

ابراهیمی مسئولیت پذیری و انضباط اجتماعی را راهبرد مشترک صدا وسیما و نیروی انتظامی دانست و افزود: تهیه و تولید برنامه‌های مشترک تلویزیونی و رادیویی با هدف پیشگیری اجتماعی گام موثری در این راستا خواهد بود.

وی از آمادگی صدا وسیمای مرکز مازندران برای همکاری همه حانبه با فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقاء احساس امنیت در سطح جامعه خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب جدید مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران، گفت: باید با اعتماد سازی و جلب مشارکت‌های مردمی نسبت به اهداف سازمانی گام برداشت.

وی مردم را مهم‌ترین مولفه قدرت نظام برشمرد و افزود: بی شک تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها و دستگاه‌ها با پلیس، نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء امنیت عمومی جامعه دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ظرفیت صدا وسیما با توجه به تاثیر و نفوذ رسانه در سوق دادن افکار عمومی جامعه، رسانه را مهمترین پل ارتباطی مردم با پلیس برشمرد و گفت: پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء احساس امنیت حوزه مشترک رسانه و پلیس است.

سردار میرفیضی با تاکید بر نقش هنر و رسانه در آگاهسازی عمومی، اطلاع رسانی و آموزش همگانی در کاهش و پیشگیری اجتماعی از جرم، افزود: باید از ظرفیت هنر و رسانه در پیشگیری اجتماعی استفاده کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات دشمنان نظام در حوزه جنگ نرم و القاء یاس و ناامیدی در بین مردم و مسئولان و دامن زدن به برخی مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه به نقش صدا وسیما در این حوزه اشاره کرد و گفت: صدا سیما با تهیه و تولید برنامه‌های مختلف نقش مهمی در امید آفرینی بین مردم و در جامعه دارد.

انتهای پیام/ م

کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه با همکاری پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نقد فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر