Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دوربین‌های ترافیکی فیلمی هولناک از رفتار دیوانه وار یک مرد در شهر لس آنجلس را ثبت کرده است. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دوربین‌های ترافیکی فیلمی هولناک از رفتار دیوانه وار یک فرد در شهر لس آنجلس را ثبت کرده است. همانور که در این فیلم دیده می‌شود، این فرد عابران پیاده را بدون هیچ دلیلی به سمت خودرو‌های در حال حرکت در جاده هول می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
فرد مهاجم که بر روی نیمکت نشسته بود با دیدن یک عابر پیاده به سمت وی حمله ور شده و عابر را به جلوی یک کامیون هول داد. این رفتار دیوانه وار باعث شد تا عابر پیاده دچار شکستگی استخوان شود.
پلیس فرد مظنون را شناسایی کرده و دستگیر می‌کند.




انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوانه وار مرد لوس آنجلس پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد غمخوار، خبرنگار جام جم در توئیتی در شبکه ایکس با انتشار فیلم مصاحبه با الهام رحیمی‌فر، وکیل تتلو نوشت:

بیشتر بخوانید: تتلو در عید فطر آزاد می‌شود؟

امروز با وکیل تتلو حرف زدم. از روند رسیدگی به پرونده راضی بود و می‌گفت : تتلو در زندان شعدی در مدح حضرت علی (ع) سروده و امیدوار است آهنگش را بسازد. به گفته خانم رحیمی فر، تتلو برای دیدار خانواده‌اش با منعی رو به رو نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229599 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • (ویدئو) تتلو باز هم خبرساز شد؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز