Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@08:08:59 GMT

افزودن ۳۰ خط به سامانه گویای «ندای قرآن»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۴۷۸

افزودن ۳۰ خط به سامانه گویای «ندای قرآن»

خبرگزاری میزان- سامانه گویای «ندای قرآن» در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افزوده شدن ۳۰ خط دیگر، با ۱۵۰ خط به مخاطبان خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سامانه گویای «ندای قرآن» با شماره ۱۴۴ در سال ۱۳۸۰ با مدیریت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای خاوران راه‌اندازی شد و پس از این که فرهنگ‌سرای قرآن ایجاد شد، برنامه‌های قرآنی به صورت متمرکز به این فرهنگ‌سرا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه به دلیل تأکید مخابرات تهران مبنی بر تغییرات و محدودیت‌ها در ارائه خدمات خط‌های سه رقمی در سال ۱۳۹۶ با شماره ۱۴۴۰ فعال است.

ارائه تلاوت‌های اساتید ایرانی و جهان اسلام و ترتیل قاریان داخلی و خارجی و ترجمه و تفسیر اساتید مختلف از جمله خدمات این سامانه بود که تاکنون با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده است.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن درباره این سامانه عنوان کرد: سامانه گویای «ندای قرآن» در حال حاضر با ۱۲۰ خط به علاقه‌مندان خدمت‌رسانی می‌کند.

علی‌اکبر توپچی با اشاره به اینکه تماس‌های روزانه استقبال مخاطبان را از این سامانه نشان می‌دهد، ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ۳۰ خط دیگر به این خطوط اضافه می‌شود و در نهایت با ۱۵۰ خط به مخاطبان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ندای قرآن فرهنگ سرای قرآن میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد» این را وزیر امور خارجه ایران در پی سرکوب و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد. حسین امیرعبداللهیان امروز عنوان کرد که سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها شاهد برگزاری تظاهرات‌ دانشجویی در حمایت از فلسطین است که با برخورد خشن و سرکوب دانشجویان از سوی پلیس آمریکا همراه بوده و در همین خصوص پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. این تظاهرات ضد اسرائیلی با واکنش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز روبرو شد و آنچه در این دانشگاه‌ها رخ داده را «وحشتناک» خوانده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سرکوب دانشجویان و اساتید معترض در آمریکا را در راستای «تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل» و «گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان» خواند.وزیر خارجه بیان کرد: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران