Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:37:08 GMT

جشنواره «دا» در روستای علوی ملایر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۵۱۰

جشنواره «دا» در روستای علوی ملایر برگزار شد

به گزارش ایکنا از همدان، باب‌اله فتحی فرماندار ملایر شنبه 17 آذر در جشنواره فرهنگی ورزشی دا (مادر) و افتتاح خانه ورزش روستای علوی، افزود: با وجود جوانان و مردمی باغیرت، پرتلاش و دوستدار وطن، این کشور همچنان به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه می‌دهد و دشمنان هرگز نمی‌توانند به خواسته‌های نامشروع خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در چابهار، گفت: دشمنی استکبار و دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با مردم ما هرگز تمامی ندارد و به دنبال این هستند که جلوی پیشرفت انقلاب و جوانان را بگیرند.
فتحی با بیان اینکه ما هر چه داریم و هر خدمتی که انجام می‌شود به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های این عزیزان است، ادامه داد: نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی فعال و پیگیر هستند و در همه موارد شهرستان ورود جدی دارند و به دنبال رایزنی از استان و مرکز برای توسعه شهرستان هستند.
فتحی با بیان اینکه در برخی از روستاها کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و یا در حال برگزاری است، تصریح کرد: خوشبختانه جوانان در روستاها با عشق و علاقه به دنبال فعالیت‌های مختلف هنری، آشپزی و دیگر موارد هستند، از سوی دیگر مسئولان وظیفه‌ دارند تا هر آنچه در توان دارند در جهت خدمت به مردم ملایر به‌ویژه روستائیان به منصه ظهور برسانند.
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم، مسئولان ارشد شهرستان با اهالی روستای علوی دیدار کردند و از جشنواره غذا و صنایع ‌دستی جوانان روستا بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جشنواره دا ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور