Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی از چهره های سیاسی در کشورمان مطرح شده است اظهار کرد: واقعا قابل باور نیست که در این مملکت یک عده به جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم باشند در جهت نحوه مذاکره و سازش با آمریکا اظهاراتی را مطرح می کنند که هیچ نهاد و حتی فردی در کشور خواهان شنیدن آن را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حضراتی که طرح سازش با آمریکا را مطرح می کنند به گوش باشند که ملت ایران اجازه نخواهند داد که هیچ سازش و مذاکره ای میان ایران و‌ آمریکا صورت گیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان چطور طرح مذاکره و سازش با آمریکا را مطرح می کنند آیا بلایی که برجام بر سرمان آورده است را فراموش کردید.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: ما یکبار اشتباه کردیم و پای میز مذاکره با آمریکایی ها در قالب توافق برجام نشستیم و نتیجه آن را هم دیدیم از این رو دیگر سخن گفتن از سازش برای ما معنا و مفهمومی ندارد.

وی تاکید کرد: هیچ بستر و زمینه ای برای مذاکره میان ایران و‌ آمریکا وجود ندارد و نخواهد داشت و ما با همان رویکرد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابله با دشمنان خود که در راس آن آمریکا است ایستادگی خواهیم کرد و در مقابل دشمنانمان سر خم نمی کنیم و پای میز مذاکره با آن نیز نخواهیم نشست.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”،  از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است  که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند
  • عملیات وعده صادق مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • عملیات «وعده صادق» مستضعفان عالم را دلشاد کرد