Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:29:18 GMT

لیگ یک/ توقف ربیعی و تیم سابق در دیدار جنجالی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۷۷۶

لیگ یک/ توقف ربیعی و تیم سابق در دیدار جنجالی

شاگردان محمد ربیعی در دیدار خانگی برابر بادران تهران متوقف شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه امام خمینی، میزبان تیم رده هشتمی بادران تهران و یکی از جدی‌ترین رقبای این فصل خود بود.

 

ترکیب تیم آلومینیوم اراک را محمدرضا قویدل، مجید ایوبی، رامتین سلیمان‌زاده، روح‌الله نعمتی، امید نظامی‌پور، عباس یحیی‌بیگی، رضا معقولی، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، حجت اسلامی و میثم آقایی با نظر محمد ربیعی تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجتبی روشنگر، مسعود حق‌جو، اویس کردجهان، محمد آشتیانی، میثم مجیدی، شهاب کرمی، سهیل رحمانی، مجتبی محبوب‌مجاز، میعاد یزدانی، محمدعلی اکبرخواه و کریم اسلامی نیز بازیکنانی بودند که با اعلام فرشید استحقاری ترکیب تیم بادران تهران را برابر آلومینیوم اراک تشکیل می‌دادند.

 

آلومینیوم اراک که بازی را بهتر آغاز کرده و حملاتی هم تدارک دیده بود، موفق شد در دقیقه ۳۶ با شوت روی پا و تماشایی سید مهدی حسینی به گل برسد و نیمه اول را با برتری یک بر صفر مقابل بادران تهران تمام کند.

 

در نیمه دوم بادرانی‌ها برای جبران نتیجه تلاش کردند و بالاخره موفق شدند در دقیقه ۷۷ پس از ارسال کرنری که داشتند، توسط میثم مجیدی گل تساوی برابر آلومینیوم را به ثمر رسانند.

 

این مسابقه جنجالی که دو بار به دلیل درگیری بازیکنان و نیمکت‌نشینان آلومینیوم و بادران در نیمه دوم متوقف شده و میثم آقایی از تیم اراک و کریم اسلامی از بادران را نیز در جمع اخراجی‌ها داشت، در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

 

محمد ربیعی، سرمربی آلومینیوم اراک در تقابل برابر تیم سابق خود تنها به یک امتیاز در این دیدار رسید تا ۲۳ امتیازی شود و در رده پنجم جدول بماند؛ بادرانی‌ها نیز با توقف در اراک، ۲۰ امتیازی شدند و با صعود یک پله‌ای موقتا در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند.

 

دسته یک بادران تهران آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک بادران تهران آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش

ذوب آهن در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر نتیجه را دو بر یک به استقلال واگذار کرد

طرفداری | دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر میان استقلال و ذوب آهن با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

ذوب آهن در همان دقایق آغازین بازی از استقلال پیش افتاد و تا پایان مردانه جنگید و ایستاده مرد.

استقلال در این بازی تحت فشار بود چرا که پرسپولیس بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. از آن سو اما محمد ربیعی هم تحت فشار بود، هم بابت آمار بدون برد مقابل استقلال و هم فشاری که از سوی هواداران پرسپولیس برای امتیاز گرفتن از استقلال روی او ایجاد شده بود.

با این حال شاهد فوتبالی جذاب و جسورانه از ذوب آهن بودیم. گاندوها بارها تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند و بسیاری از هواداران استقلال از کسب سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ناامید شده بودند تا شلیک بلانکو شادی را به اردوی آبی برگرداند.

فارغ از نتیجه و اتفاقات بازی، عملکردی که ذوب آهن و محمد ربیعی مقابل استقلال داشتند، شایسته تقدیر است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!