Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در بازار موبایل ایران برند «هوآوی» یکی از پرتقاضاترین برند‌های بازار تلفن‌های همراه شده است. این برند گذشته از کیفیت خوب برای کسانی که هزینه زیادی برای خرید موبایل نمی‌توانند پرداخت کنند گزینه مناسبی است، اما این استقبال تنها مختص به ایران نبوده و هوآوی را در سال گذشته به جایگاه دوم پرفروش‌ها در جهان تبدیل کرده به طوری که این برند موفق شده است حتی اپل را هم کنار بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اقتصاد۲۴ در گزارشی نوشت:گذشته از آورده مالی که این برند در بازار ایران برای خود کسب کرده است باید دید با وجود فشار‌های آمریکا برای خروج از ایران آیا این شرکت مغلوب خط و نشان کشیدن‌های آمریکا می‌شود و از بازار ایران خارج خواهد شد؟

خبر دستگیری «منگ وانژو» دختر بنیانگذار هوآوی به اتهام نقض تحریم‌های ایران بسیار خبرساز بود؛ این خبر هم برای چینی‌ها و هم برای بازار موبایل ایران و هم برای سیاست گذاران آمریکایی مهم بود. به دنبال بازداشت این مدیر ارشد که گفته می‌شود جایگزین مدیرعامل فعلی هوآوری است رفت‌وآمد بسیاری از تاجران از آمریکا به چین و بالعکس تحت مخاطره قرار گرفته و این به معنای پایان آتش‌بس میان آمریکا و چین است.

احتمال سرقت اطلاعات هوآوی

گفته می‌شود آمریکا خانم منگ را متهم کرده است که شرکت اسکا‌ی‌کام، در هنگ کنگ را به غلط شرکتی جدا از هواوی جلوه داده است این درحالی است که سخنگوی وزارت خارجه چین یادآورشده است که نه آمریکا و نه کانادا سندی که اتهامات خانم منگ را ثابت کند ارائه نکرده‌اند با این حال هنوز دلیل قطعی این بازداشت مشخص نیست و برخی منابع خبری احتمال سرقت اطلاعات این شرکت را هم می‌دهند.

کمی پیش از این اتفاق تصور همگان بر این بود که آتش‌بس میان چین و آمریکا بر سر تعرفه‌های تجاری و بازرگانی به معنای پشت کردن پکن به تهران است و احتمال این می‌رفت که هرگونه برقراری روابط مجدد اقتصادی میان آمریکا و چین خیانت به کشور ثالت یا همان ایران شود، اما اتفاق تازه، برگ برنده‌ای برای ایران شد تا شریک تجاری نخست خود در شرایطی که از سوی بسیاری از کشور‌ها تحریم شده است از دست ندهد.

با این حال گمانه زنی‌ها حاکی از این است که مسئله ایران تنها یک بهانه‌ای بیش نبوده است و سرقت اطلاعات این شرکت به دلیل اینکه توانسته مقام دوم را در پرفروش‌ترین برند گوشی‌های دنیا از آن خود کند گزینه محتمل تری به نظر می‌رسد به طوری که آنطور که از آمار‌ها برمی آید هوآوی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ موفق شده که با تصاحب جایگاه اپل به دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. همچنین مطابق گزارشات، طی سه ماهه دوم امسال ۱۲.۵ درصد از حجم اسمارت‌فون‌های روانه شده به بازار بین المللی مربوط به هوآوی بوده و این در حالیست که سهم اپل از ۱۲.۶ و ۱۱.۹ درصد در ماه‌های آوریل تا جولای، حالا به ۱۱.۵ درصد کاهش پیدا کرده است. سامسونگ نیز با وجود کاهش سهم ۲.۱ درصدی از حجم اسمارت‌فون‌های تولیدی، با تصاحب سهم ۱۹ درصدی همچنان در صدر جدول بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیا قرار دارد.

بنا به گزارش‌ها اخیر شرکت بین‌المللی IDC، بررسی‌کننده سهم بازار برند‌های مختلف کالا‌های دیجیتال، هواوی با کسب ۱۵٫۸ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۸ در سراسر دنیا و فروش ۵۴٫۲ میلیون گوشی، از اپل قدرتمند پیشی گرفته و رتبه دوم پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است.

البته مشابه این اتفاق نیز مدتی پیش برای شرکت ZTE، دیگر کمپانی چینی که همچون هواوی به تولید گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مخابراتی مشغول است افتاد و این شرکت به دلیل همکاری با ایران و کره شمالی در معرض تحریم‌های آمریکا قرار گرفت و نهایتا مجبور شد تا علاوه بر اعمال تغییرات مدیریتی، جریمه‌ای ۱.۴ میلیارد دلاری را نیز پرداخت کند.

از سوی دیگر نگرانی‌های طولانی‌مدت آمریکا در مورد هواوی و اتهام جاسوسی این شرکت برای دولت چین، به سایر کشور‌ها نظیر اروپا هم تسری پیدا کرده است به طوری که در اوایل سال جاری میلادی، استرالیا و نیوزیلند مانع فعالیت تجاری هواوی برای توسعه زیرساخت شبکه‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند شدند و چنین برمی آید که اتحادیه اروپا این موضوع را دنبال می‌کند با این حال هواوی هرگونه اتهام مبنی بر تهدید امنیت ملی را رد کرده است.

اما به نظر می‌رسد آمریکا با ایجاد یک فضای سایبری سعی دارد دومین برند پرفروش بازار موبایل را از صحنه خارج کند و اپل را مجددا به جایگاه خود بنشاند. از سوی دیگر آمریکا با این هدف قصد دارد ایران را از تجارت با این برند محروم سازد و بازار آمریکا را جایگزین آن سازد تا هم به هدف خود که تحت فشار گذاشتن اقتصاد ایران است نزدیک شود و هم جایگاه از دست رفته اپل را با تبلیغات منفی علیه هوآوی به دست آورد، اما باید دید مدیرعامل هوآوی جواب دستگیری دخترش را چگونه می‌دهد؛ آیا مانند دیگر هم پیمانان آمریکا سر کنش فرود می‌آورد و از ایران خارج می‌شود و برای همیشه با بازار ایران خداحافظی می‌کند یا آنکه شمشیر را برای آمریکا از رو می‌بندد و قید بازار آمریکا را می‌زند و به آتش بس‌های اخیر پکن و واشنگتن بی اعتنایی می‌کند؟   منبع:اقتصاد۲۴

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هوآوی بازار موبایل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اشنایدر الکتریکی یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی است. این برند فرانسوی تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است و یکی از پرچم‌داران در این حوزه محسوب می‌شود. این مجموعه با نوآوری و خلاقیت در تولید محصولات و تجهیزات الکترونیکی به مدیریت هرچه بهتر انرژی و اتوماسیون در منازل و ادارات کمک می‌کند. شعب مختلف این برند تحت‌عنوان نمایندگی اشنایدر در تمام دنیا وجود دارند. نمایندگی این برند در ایران نیز برقرار است و خدمات مختلفی ارائه می‌کند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

نمایندگی اشنایدر در ایران چه میزان سابقه دارد؟

اشنایدر یکی از برندهای نسبتا قدیمی در زمینه تولید لوازم الکتریکی است که نمایندگی‌های آن، سال‌ها در کشورهای مختلف فعال بوده‌اند. سابقه نمایندگی اشنایدر در کشور ایران هم نسبتا زیاد است و به سال‌های قبل از انقلاب بازمی‌گردد. نمایندگی‌های اولیه این برند صرفا برای معرفی محصول و واردات آن‌ درصورت نیاز مشتری فعالیت می‌کردند؛ اما پس از چند سال اشنایدر الکتریک، نمایندگی ایران را نیز به‌ یکی از شعب اصلی خود تبدیل کرد و محصولات و تولیدات مختلف خود را از طریق نمایندگی وارد و در ایران عرضه کرد تا به‌دست مصرف‌کننده برسد.

تنوع محصولات در نمایندگی‌های اشنایدر روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به‌دنبال این موضوع خدماتی که توسط این نمایندگی‌ها ارائه می‌شود، تنوع بیشتری پیدا می‌کنند. در نمایندگی این برند انواع محصولات الکترونیکی پیش از تمام شدن در بازار وارد شده و در انبار ذخیره می‌شوند و سپس برحسب نیاز بازار در سرتاسر کشور پخش می‌شوند. بازار هدف محصولات موجود در نمایندگی‌های اشنایدر ساختمان‌های مسکونی، صنعتی، انرژی و زیرساخت، صنعت ماشین‌سازی و... است؛ نمایندگی اشنایدر تلاش می‌کند تا محصولات لازم برای هرکدام از بازارهای گفته شده را به میزان کافی در اختیار داشته باشد.

در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شوند؟

همان‌طورکه گفته شد، خدمات ارائه‌شده در نمایندگی‌ها بسته به اینکه محصول چه چیزی بوده، بازار هدف آن به چه صورت باشد و چه میزان تقاضا برای آن در بازار وجود داشته باشد، متفاوت است. در مورد نمایندگی اشنایدر در ایران باتوجه‌به تنوع بالای محصولات این برند و نیاز بازار به این محصولات، خدمات ارائه شده نیز متنوع هستند. از مهم‌ترین خدماتی که در نمایندگی این برند ارائه می‌شود، موارد زیر را می‌توان نام برد:

فروش محصولات

فروش محصولات خدمت اصلی نمایندگی اشنایدر است. تنوع محصولات الکتریکی عرضه‌شده توسط این برند بسیار زیاد است و شامل انواع محصولات اتوماسیون صنعتی، کلید اتوماتیک اشنایدر، کلیدهای هوایی، کلید مینیاتوری، کنتاکتور اشنایدر الکتریک، شاسی و سیگنال، بی متال اشنایدر الکتریک و... است که تمام آن‌ها مستقیما از تولیدکننده دریافت شده و به انبار نمایندگی وارد می‌شوند. عرضه محصولات در بازار هم به وضعیت آن‌ها در بازار داخلی و هم به نوع و میزان عرضه در بازار جهانی بستگی دارد. درواقع، اگر خط تولید یک محصول معلق شده و عرضه آن در بازار خارجی کمتر شود، نمایندگی نیز محصولات را در انبار نگه می‌دارد یا به میزان کمتری در بازار عرضه می‌کند. تامین شعب و فروشگاه‌هایی که محصولات اشنایدر الکتریک را عرضه می‌کنند، مهم‌ترین وظیفه نمایندگی است.

تعمیرات تخصصی

از دیگر خدماتی که در نمایندگی اشنایدر ارائه می‌شود، می‌توان به تعمیرات تخصصی اشاره کرد. هر برند برای تولیدات خود روش خاصی دارد و ویژگی محصولات آن با محصولات مشابه در برندهای دیگر متفاوت است، این موضوع موجب می‌شود که فرایند تعمیرات محصولات در برندهای مختلف نیز تفاوت داشته باشند. درواقع، برای تعمیر محصولات برند اشنایدر الکتریک نیاز به ابزار و سازوکار به‌خصوصی است و بدون آن‌ها امکان تعمیر حرفه‌ای وجود ندارد.

این ابزارها در اختیار نمایندگی هستند؛ به همین دلیل در مورد قطعات اصلی که دچار خرابی شده و قابلیت تعمیر دارند، تنها باید به نمایندگی اشنایدر مراجعه کرد. از طرفی، تعویض قطعات در سیستم‌های الکتریکی نیز توسط نمایندگی انجام می‌شود. برای مثال، درصورتی‌که، قطعه‌ای پیش از تاریخ انقضا دچار آسیب یا خرابی شود و شامل گارانتی باشد، نمایندگی آن قطعه را دریافت کرده و طی شرایطی خاص تعویض یا تعمیر آن قطعه را انجام می‌دهد.

مشاوره و راهنمایی مشتریان

مشاوره و راهنمایی مشتریان جهت خرید بهترین محصول، از دیگر خدماتی است که در نمایندگی‌های اشنایدر ارائه می‌شود. تنوع محصولات الکتریکی بسیار زیاد است و بسته به کاربردی که دارند از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند. به‌علاوه، هر برند در تولید محصولات خود، فرایند خاصی را طی می‌کند که درنتیجه، آن محصول برای کاربرد به‌خصوصی کارایی دارد. متقاضیان خرید قطعات الکتریکی پیش از انتخاب و خرید قطعی یک محصول باید از کاربردهای دقیق آن مطلع باشند و این موضوع بدون مشاوره با نمایندگان رسمی یک برند امکان‌پذیر نیست.

نیروهای فعال در نمایندگی اشنایدر در زمینه معرفی محصولات و کاربردهای آن‌ها تمام آموزش‌های لازم  را دیده‌اند و به‌راحتی می‌توانند مشتریان را در زمینه خرید و انتخاب محصول مورد نظر خود راهنمایی کنند. این راهنمایی تنها محدود به خرید محصولات نمی‌شود و درصورتی‌که، مشتری برای خرید قطعات الکتریکی از برند اشنایدر به نمایندگی مراجعه کند، در مورد انتخاب بهترین محصول نیز باتوجه‌به نیاز خود، راهنمایی خواهد شد.

خدمات پس از فروش و گارانتی

کمی قبل گفتیم که گارانتی محصولات یکی از وظایف نمایندگی اشنایدر است. علاوه‌بر این، خدمات پس از فروش نیز به مشتریانی که محصول را مستقیما از نماینده خریداری کنند، ارائه می‌شود. خدمات پس از فروش، مجموعه‌ای از خدمات هستند که بسته به نوع خرید، پس از خرید یک محصول به مشتری ارائه می‌شوند.این خدمات شامل ارسال محصولات خریداری شده به آدرس مشتری، نصب و راه‌اندازی آن‌ها در سیستمی که مشتری قصد استفاده از قطعه در آن را دارد، تعمیر قطعه در محل یا تعویض آن و... است. در مواردی قطعات و محصولات تنها درصورتی‌که شامل گارانتی می‌شوند که نصب اولیه آن‌ها توسط نمایندگان برند انجام شود.

مزایای خرید از نمایندگی محصولات اشنایدر چیست؟

به‌عنوان یکی از خدمات نمایندگی اشنایدر، به عرضه محصولات این برند در فروشگاه‌های مختلف اشاره کردیم. بااین‌حال، محصولات برند توسط خود نمایندگی به‌طور مستقیم هم عرضه می‌شوند. در برخی نمایندگی‌ها محصولات صرفا به‌صورت عمده عرضه شده و بعضی نمایندگی‌ها فروش جزئی محصول را نیز انجام می‌دهند. درصورتی‌که، به‌دنبال خرید عمده محصولات الکترونیکی از این برند مانند کلید اتوماتیک اشنایدر، کنتاکتور اشنایدر الکتریک و بی متال اشنایدر الکتریک هستید، توصیه می‌کنیم که خرید خود را مستقیما از نمایندگی انجام دهید. خرید از نمایندگی مزایای زیادی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی به محصول اصلی و اطمینان از اصالت کالا؛ دریافت ضمانت از عرضه‌کننده مستقیم این محصول واطمینان از قابل استفاده بودن ضمانت؛ خرید محصولات با کمترین هزینه به‌دلیل حذف واسطه در خرید؛ امکان استفاده از خدمات پس‌از فروش مانند دریافت محصولات در محل، نصب و راه‌اندازی و... ؛ امکان دریافت مشاوره و راهنمایی از نمایندگی رسمی برند و خرید بهترین محصول برحسب نیاز؛ امکان تنظیم قرارداد با نمایندگی جهت تامین دوره‌ای محصولات و... . سخن پایانی

نمایندگی اشنایدر در ایران، عرضه کننده محصولات این برند معتبر است و تمام محصولات تولیدی این برند را در فروشگاه‌های لوازم الکتریکی سطح کشور عرضه می‌کند. این نمایندگی به‌صورت عمده فروش محصولات را به مشتریان مختلف انجام می‌دهد و همه افرادی که جزو خریداران عمده باشند امکان خرید مستقیم از آن را دارند. علاوه‌ بر فروش محصولات که یکی از خدمات اصلی نمایندگی است، تعمیر و تعویض قطعات و به عبارتی خدمات پس از فروش هم توسط این نمایندگی ارائه می‌شود.

آدرس نمایندگی اشنایدر در لاله زار  : تهران ، لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری ، طبقه دوم ، پلاک 9

تلفن : 02136805964

تلفن : 09126505312

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • عملیات ایران علیه اسراییل برای آمریکا عبرت‌آموز بود
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات