Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:23:52 GMT

مرگ مرموز زن مسنی که با همسرش بگومگو داشت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۹۳۰

مرگ مرموز زن مسنی که با همسرش بگومگو داشت

زن مُسن که با همسرش اختلاف و بگومگو داشت، با ضربه به سرش به کام مرگ فرورفت. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16 روز گذشته (16 آذر جاری) مأموران کلانتری 148 انقلاب اسلامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن مُسنی در طبقه پنجم یک منزل مسکونی در خیابان جمالزاده به کام مرگ فرورفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره متوفی شدند.

شوهر متوفی در اظهارات اولیه مدعی شد که همسرش به علت نامعلومی به کام مرگ فرو رفته و از علت مرگ وی بی‌خبر است در حالیکه بررسی محل حادثه و جسد متوفی نشان داد وی بر اثر ضربه به سرش جان باخته است.

شوهر متوفی در اظهارتش مدعی شد که با همسرش اختلافات داشته و گفت: همسرم به من گفت حالش بد است و استراحت می‌کند، من نیز به استراحت مشغول شدم و زمانیکه از خواب بیدار شدم، دیدم همسرم حالش بد شده و تکان نمی‌خورد و موضوع را به اطلاع پسرم رساندم.

بررسی اظهارات شوهر متوفی نشان داد وی ساعت 15 روز گذشته پسرش را در جریان قرار داده در صورتی که حدود 12 ساعت از مرگ متوفی می‌گذرد.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض شوهر متوفی، دستور بازداشت وی توسط قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت صادر شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

شرور آتش‌افروز بارها و بارها زندان رفته بود/ آزار و اذیت جنسی و تهیه فیلم سیاه در کارنامه "پیتی"

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی دادسرای امور جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگو با برنامه «ستاره‌بازی» وقتی اسم همسرش را می‌برد اشک از چشمانش سرازیر می‌شود. این واکنش مورد استقبال مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

کد خبر 846863 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • سرقت برای انتقام!
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • یزدانی - تیلور و یک دشمن مرموز مشترک!
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر