Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@10:15:59 GMT

مهاجم سابق تیم ملی در راه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۴۹۸۴

مهاجم سابق تیم ملی در راه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در ادامه روند نقل و انتقالاتی نیم فصل با رضا قوچان نژاد، مهاجم مطرح کشورمان وارد مذاکره شده است.

به گزارش خبرورزشی، پس از عملکرد نچندان قابل قبول رضا قوچان نژاد در تیم فوتبال آپوئل قبرس، این بازیکن در صدد حضور در فوتبال ایران است و باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی خود را برای جذب این بازیکن انجام داده و روند مذاکرات به شکلی است که احتمال پرسپولیسی شدن این بازیکن در نیم فصل دوم بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با تایید این خبر بیان کرد: مذاکرات مثبتی با قوچان نژاد انجام شده و این بازیکن دوست دارد تا در پرسپولیس بازی کند، اما این موضوع منوط به ادامه کار گرشاسبی است و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گفتنی است، رقم توافقی باشگاه پرسپولیس با قوچان نژاد هنوز رسانه‌ای نشده است، اما این بازیکن برای پیوستن به جمع سرخپوشان مشکلی ندارد و توافقات اولیه صورت گرفته است.

گوچی ۳۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های هیرنوین، چارلتون، استاندارد لیژ، الکویت و... دارد و در ابتدای سال به باشگاه آپوئل قبرس پیوست، اما در این تیم عملکرد خوبی نداشت و فقط پس از به ثمر رساندن ۲ گل زیر فشار انتقادات هواداران و مسئولان این تیم رفت و باید دید آیا انتقال او در پرسپولیس قطعی است یا خیر؟

در حال حاضر علی علیپور و گادوین منشا مهاجمان تیم سرخپوش پایتخت هستند، اما برانکو ایوانکوویچ بار‌ها اظهار کرده، یک مهاجم جدید می‌خواهد و به احتمال زیاد گزینه نخست او، گوچی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوچی رضا قوچان نژاد هیرنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن