Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور امروز با حضور جمعی از مسئولان به مدت پنج روز در دانشگاه کاشان آغاز شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ استانها نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای با 20 غرفه در حوزه نیروگاههای اتمی و تحقیقاتی، چرخه سوخت هسته‌ای، غنی‌سازی، نسل‌های مختلف سانتریفیوژ، اکتشاف و استخراج، انرژی هسته‌ای در کشاورزی و سلامت، مدیریت پسماند و ماکت‌های مجتمع تولید آب سنگین، دستگاه‌های لیزرتراپی و لیزر جراحی پروستات از 17 الی 21 آذر ماه در دانشگاه کاشان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ویژه و مشاور سازمان انرژی اتمی افزود: همچنین برخی دستاوردهای صنعت هسته‌ای مانند سنگ معدن اورانیوم، نمونه کیک زرد، مراحل تبدیل سنگ معدن اورانیم به محصول نهایی کیک زرد، نمونه‌های مجمتع‌های سوخت و غلاف‌های آن، نسل‌های مختلف سانتریفیوژ (نسل اول تا هشتم) در این غرفه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به لزوم آشنایی دانشجویان با مشاغل آینده مرتبط با صنعت هسته‌ای در کشور هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های صنعت هسته‌ای کشور و تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت هسته‌ای  عنوان کرد و گفت: تعریف و اجرای طرح‌های جدید و رشته‌های فنی و مهندسی همسو با این مسیر از دیگر هدف‌های برگزاری این نمایشگاه است. 

وی تاکید کرد: این نمایشگاه به همت جهادی دانشگاه و صنعت بر پا شده تا علی‌رغم اطلاع‌رسانی رسانه‌های بیگانه دستاوردهای پسا برجام را  در معرض بازدید عموم گذاشته ببینند تا نه تنها سانتریفیوژها کم نشده بلکه با کیفیت و سرعت و شتاب بیشتر به‌کار خود ادامه می‌دهد.

برگزاری اجلاس هسته‌ای ایران در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر؛ بیش از 1200 مقاله به دبیرخانه ارسال شده استکاشان| نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور+تصاویرمدرسه شهدای هسته‌ای بوشهر باید براساس توافقنامه اداره شود

زارعان با اشاره به پیشرفت بسیاری از حوزه‌های صنعت هسته‌ای تاکید کرد: در حوزه‌های گداخته‌های هستهای، تکنولوژی جدید برای درمان سرطان و صادرات آب سنگین پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ایی داشته‌ایم.

مشاوره سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها انحصار هسته‌ای را شکست و وارد باشگاه هسته‌ای شد بلکه در این بخش سرعت گرفته است و به گفته رهبر معظم انقلاب نه تنها توقف در صنعت هسته‌ای ممنوع است بلکه با شتاب بیشتری باید پیش  برود تا به خودکفایی کامل برسیم.

از چهل و پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته‌ای در دانشگاه کاشان از روزهای17 تا 21 آذر از ساعت 9 تا 12.30 و 14 تا 17 دایر است و اساتید و دانشجویان استان اصفهان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر این هنرستان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۹۰ هنرجو، دستاورد‌های یکساله خود را در بخش‌های عمران و معماری داخلی، برق ساختمان، مکانیک و تصویرسازی رایانه‌ای در معرض دید عموم قرار داده اند.
علی رضوانی افزود: نمایشگاه دستاورد‌های فنی هنرجویان پسر بخش مرکزی جرقویه تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد