Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سیدمحمد عابدی در این دیدار که به همت سفیران اهدای عضو ترتیب داده شده بود، افزود: مادران شهرستان خوی در زمان دفاع مقدس با پرورش هزاران رزمنده و تقدیم بیش از یک هزار شهید، ثابت کردند که برای استقلال و آزادی و برای استقرار نظام اسلامی عزیزترین کسان خود را تقدیم می کنند و این ارزش بسیار والایی است که نام این شهرستان را جاودانه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اقدام فداکارانه پدر و مادر ورزشکار نوجوان ایلاتی، که با اهدای اعضای آن نوجوان، زندگی دهها نفر را نجات دادند، گفت: اینگونه فداکاری ها و ایثارها بنام مادران این شهرستان ثبت شده و نام آن را بلندآوازه تر خواهد کرد. .

رئیس شورای شهر خوی نیز دراین دیدار با خانواده محترم مرحوم ایلاتی  گفت: پدران و مادران ما با تلاش و فداکاری و ایمان و عشق و ایثار، شهرمان را دارالمومنین و دارالصفا کردند و نسل امروز با گسترش فرهنگ اهدای عضو و نجات زندگی دیگر هموطنان، این شهرستان را دارالنجات خواهند کرد.

مجید مقدم در این دیدار که به همت سفیران اهدای عضو این شهرستان ترتیب داده شده بود، افزود: شورای شهر و شهرداری خوی در کناراجرای پروژه های عمرانی و رفع معضلات شهری و زیباسازی و آبادانی شهر، تلاش می کنند فرهنگ غنی مردم و دیرینه مردم این شهرستان که برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی است و در عشق و ایثار و گذشت و فداکاری مردم ما تجلی می یابد را گسترش و عمومی کنند.

وی با اشاره به اقدام بزرگ خانواده وررشکار نوجوان خویی گفت: اقدام بزرگ و شایسته و قابل تحسین خانواده محترم این ورزشکار و قهرمان نوجوان نشان داد که این شهرستان در گذشته بدرستی دارالمومنین و دارالصفا نامیده شده و شورا و شهرداری خوی تلاش می کنند این فرهنگ در این شهرستان آنقدر گسترش یابد که در بین همه مردم ایران و حتی مردم جهان، شهرستان خوی دارالنجات هم نامیده شود

✍️در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده نوجوان ورزشکار مرحوم ایلاتی تجلیل شد

خبرنگار: احد رحیمی مقدم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود

مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی در حالی از روز سه‌شنبه در کره جنوبی آغاز می‌شود که ساره جوانمردی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس همراه فرزند و همسرش در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیری با اشاره به اعزام ۵ ورزشکار به مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی عصر امروز یکشنبه نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی در ماده (p۲ تپانچه بادی ۱۰ متر و p۴ تپانچه ۵۰ متر خفیف)، محمدرضا میرشفیعی (P۱ تپانچه ۱۰ متر بادی و P۴ تپانچه ۵۰ متر خفیف) و رقیه شجاعی (R۲ و R۹) ۳ وضعیت بانوان عازم این رقابت‌ها خواهند شد. البته به جز ساره جوانمردی که هنوز در ۵۰ متر خفیف سهمیه پارالمپیک را کسب نکرده است، سایر تیراندازان سهمیه را کسب کرده‌اند و این مسابقات نوعی تدارکات و آماده سازی آنها برای شرکت در پارالمپیک پاریس است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ساره جوانمردی مشکلی برای حضور در این مسابقات ندارد، گفت: با موافقت کمیته ملی پارالمپیک وی همراه فرزند و همسرش برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در جام جهانی کره جنوبی شرکت خواهد کرد و مشکلی برای حضور او در این تورنمنت وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این تورنمنت نفرات اعزامی به پارالمپیک نهایی خواهند شد یا خیر؟ تصریح کرد: با توجه به این که در هر ماده امکان اعزام تنها دو ورزشکار به پارالمپیک وجود دارد و در بعضی ماده‌ها ۳ ورزشکار داریم، بنابراین به جز این تورنمنت که وضعیت تیراندازان مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد، قبل از اعزام به پارالمپیک نیز دوباره تیراندازان باید در رقابت انتخابی شرکت کنند تا در نهایت دو تیرانداز اعزامی به پارالمپیک پاریس از سوی کمیته ملی پارالمپیک مشخص شوند.

امیری درباره وضعیت تیراندازان اعزامی به جام جهانی کره گفت: هر ۵ تیرانداز اعزامی در آمادگی خوبی بسر می‌برند و شرایط آنها راضی کننده است. برای شرکت در این مسابقات تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌اند و من از عملکرد همه آنها راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: برای آماده‌سازی تیراندازان جهت شرکت در پارالمپیک ۹ مرحله اردو پیش بینی شده که تاکنون ۴ مرحله اردو برگزار شده است.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل فشنگ تیراندازان برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی حل شده است یا خیر؟ افزود: برای جام جهانی کره جنوبی مشکل خاصی وجود ندارد و برای مسابقات فشنگ درجه یک داریم. در حال حاضر برای تمرینات مشکل فشنگ درجه یک داریم که کمیته ملی پارالمپیک قول داده این مشکل را نیز برطرف کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت
  • فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • مردم محور توسعه جوامع پیشرفته هستند
  • ۱۴۱ اهدای کلیه از افراد زنده در سال ۱۴۰۲ در اصفهان ثبت شد
  • افزایش ۳۲ درصدی شاخص اعدای عضو در اصفهان
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار سمنان
  • نوجوان مرگ مغزی‌شده خرمشهری به ۲ نفر جان دوباره بخشید