Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:33:36 GMT

افزایش قیمت نان در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۵۳۶۹

افزایش قیمت نان در کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اعتضاد علیزاده رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه گفت : قیمت نان بین ۱۱ تا ۲۲ درصد افزایش یافته که این افزایش قیمت تنها شامل نانوایی‌های یارانه‌ای شده است.

وی افزود : نانوایی های آزادپز نه تنها هیچ گونه افزایش قیمت نداشته‌اند بلکه در مواردی نیز تعدیل قیمت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه بیان کرد: قیمت آرد یارانه‌ای برای تامین هزینه‌های آب، برق، گاز و تامین اجتماعی و همچنین دستمزد نانوایان اندکی افزایش یافته است.

وی گفت: این افزایش قیمت‌ها جزیی بوده و بر اساس انجام آنالیز ها انجام نشده بلکه صرفاً برای پیشگیری از ورشکستگی واحدهای نانوایی بوده است.

علیزاده با بیان اینکه از سال ۹۳ تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی در بازار نان مشاهده نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰۰ واحد نانوایی اعم از یارانه ای و آزادپز در سطح استان کرمانشاه فعالیت می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

قیمت نان بین ۱۱ تا ۲۲ درصد افزایش یافت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نانوایی‌های نان کامل در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، استاندار فارس در نشست شورای آرد و نان استان فارس که بمناسبت روز ملی گندم و نان برگزار شد، خواستار راه اندازی پایگاه اصلاح بذر گندم شد و مولفه‌های آموزش و فرهنگسازی را به عنوان عوامل موثر در مصرف بهینه نان معرفی کرد.
دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای آرد و نان، اظهار داشت: بهره مندی از علم نوین کشاورزی نقش ارزنده‌ای در افزایش بهره وری دارد.
او با تاکید بر استفاده از روش‌های نوین آبیاری و ارتقا شیوه‌های کشت و زرع گفت: جلوگیری از ریزش گندم در هنگام برداشت نقش مهمی در افزایش تولید دارد و بر این اساس در سال گذشته اقدامات خوبی در راستای نوسازی و بهسازی ماشین آلات برداشت گندم انجام شد.
وی افزود: در فرهنگ اصیل ما هدر رفت نان به عنوان گناه و اقدامی مذموم محسوب می‌شد که متاسفانه این موضوع مهم در حال رنگ باختن است.
دکتر ایمانیه اظهار امیدواری کرد که استان فارس به عنوان الگوی مصرف نان در کشور شناخته شود و بیان داشت: شورای مشورتی مصرف بهینه نان در استان فارس را راه اندازی کنید.
پرهیز از هدر رفت مواد غذایی در ادارات، رستوارن ها، مراکز آموزشی، منازل و ... از دیگر مواردی بود که استاندار فارس به آن‌ها اشاره کرد و بر ارتقا فرهنگ استفاده صحیح از نان تاکید داشت.
به گفته نماینده عالی دولت در استان فارس، مصرف بهینه مستلزم فرهنگ سازی است و پس از موفقیت در این عرصه می‌توان به اثرگذاری افزایش تولید و رشد بهره وری امید بست.
وی نقش آموزش را در مصرف بهینه و رشد بهره وری موثر دانست و گفت: مجموعه جهادکشاورزی با برخورداری از دانش فنی می‌توانند روزانه یکساعت از وقت کارکنان خود را به ارایه آموزش‌های کاربردی به کشاورزان، دامداران و مصرف کنندگان اختصاص دهند.
استاندار فارس گفت: دولت چند هزار میلیارد تومان یارانه به بخش‌های مختلف اختصاص می‌دهد و با مصرف بهینه می‌توان در حوزه مدیریت منابع، گام‌های مهمی برداشت.
دکتر ایمانیه پیشنهاد راه اندازی پایگاه اصلاح بذر گندم با همکاری جهاد کشاورزی استان فارس را داد و افزود: تولید گندم در استان فارس از ۲ تا ۱۲ تن به ازای هر هکتار متغیر است.
وی به نقش نان در ارتقا سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: سبوس دار شدن نان نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه و کاهش انواع سرطان‌ها و سکته‌های قلبی و مغزی دارد و خوشبخانه استان فارس در این زمینه پیشتاز است.
به گفته وی، با تولید ماشین آلات کشاورزی در حوزه‌های کشت، برداشت، ذخیره و پخت نان می‌توان ضمن پاسخگویی به نیاز‌های داخلی نیم نگاهی به صادرات و ارزآوری هم داشت.
استاندار فارس خواستار راه اندازی تعاونی‌های تولید و اشتغال در زیرمجموعه‌های جهادکشاورزی شد و بیان داشت: با تجمیع سرمایه‌های مردمی در قالب تعاونی‌ها می‌توان پروژه‌های مشارکتی سرمایه گذاری به ویژه در عرصه صنایع تبدیلی را کلید زد و اقتصاد جامعه را تقویت ساخت.
در پایان جلسه تعدادی از نانوایان و گندم کاران نمونه استان تقدیر و از پوستر این روز و شعار «حمایت از تولید نانِ با کیفیت با مشارکت همگانی» رونمایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • نظارت‌ بر نانوایی‌های زابل تشدید شود
  • گلایه مندی نانوایان فیروزکوه از کیفیت آردهای توزیعی
  • افزایش نانوایی‌های نان کامل در شیراز