Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:38:19 GMT

روز تاریک ستاره سپیدرود برابر استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۵۴۸۱

میثم تهیدست در جدال با استقلال تهران روز خوبی را پشت سر نگذاشت و بر سه گل خورده تیمش تاثیر مستقیم داشت.

به گزارش "ورزش‌سه"،   شکست سپیدرود برابر استقلال تهران آنقدر سنگین بود که نمی‌توان بازیکن خوبی از این تیم انتخاب و درباره‌اش صحبت کرد. اما تقریبا همه بازیکنان خارج از فرم ایده‌آل بودند و عصبانیت علی کریمی را برانگیختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنان میثم تهیدست در قلب خط دفاعی بود.


تهیدست در همان دقایق ابتدایی بازی با اشتباهی که در دفع توپ داشت، فرشید باقری را صاحب موقعیت کرد و از بخت بد این مدافع توپ بر روی پای هافبک استقلال نشست و گل اول استقلال به زیبایی وارد دروازه ملکی شد.

 


در ادامه و با شروع نیمه دوم در حالی که سپیدرود محتاج بازگشت به بازی و ثبت دو گل بود، تهیدست با اصرار بی جایی که برای حفظ توپ داشت تا میانه‌های زمین حرکت کرد و آن را از دست داد. همین هم باعث شد طارق همام از سمت چپ نفوذی انجام دهد و با استفاده از جای خالی به دست آمده این مدافع، جابر انصاری را صاحب موقعیت کند و اینگونه گل سوم وارد دروازه میزبان شد.


درست یک دقیقه بعد نوبت به فرشید باقری بود که از بی تجربگی مدافع چپ سپیدرود استفاده کرده و به محوطه جریمه راه پیدا کند. او که به دنبال این بود روح الله باقری را صاحب موقعیت گلزنی کند، پاس رو به عقبی را فرستاد و تهیدست به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا روز بدش بیش از پیش سیاه شود.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!