Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:15:24 GMT

قشقایی با یک گل از سد کارون اروند گذشت‌

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۵۵۱۲

قشقایی با یک گل از سد کارون اروند گذشت‌

تیم قشقایی شیراز در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال در دیداری خانگی با تک گل مرتضی سنجانکی از سد تیم کارون اروند خرمشهر گذشت. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در آخرین دیدار از روز نخست هفته شانزدهم تیم فوتبال قشقایی شیراز در خانه میزبان کارون اروند خرمشهر بود که در پایان با تک گل مرتضی سنجانکی در دقیقه 65 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشقایی پس از برد خانگی مقابل خونه به خونه با روحیه‌ای مضاعف به دنبال سه امتیاز دیگر و دبل در این هفته بود. کارون اروند هم که نتایج خوبی کسب نکرده در حالی به مصاف میزبان شیرازی خود رفت که در هفته پانزدهم در کرج با 2 گل مغلوب اکسین شده بود.

خرمشهری‌ها برای فرار از دومین باخت پیایی به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند و در طول هفته با تمرینات ویژه به دنبال کسب یک برد شیرین بودند که نتوانستند به هدفشان برسند.

قشقایی میزبان دیدار امروز  بالانس را در دو خطوط برقرار کرده و این تیم با 16 گل زده و 15 خورده تفاضل گل مثبت یک دارد.

کارون اروند خرمشهر نیز با حضور محمد جواد محمدی 4 گله، 10 گل به ثمر رسانده ولی در خط دفاعی آمار جالبی ندارد و 20 گل دریافت کرده است.

لیگ دسته اول فوتبال| توقف آلومینیوم اراک مقابل بادران و ادامه نتایج ضعیف خونه‌به‌خونهلیگ دسته اول فوتبال| دوئل 6 امتیازی فکری و کاظمی در جدال صدرنشیناناعلام اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

قشقایی میزبان دیدار امروز در 13 بازی گذشته خود 19 امتیاز کسب کرده بود و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ یک قرار گرفته بود که در نهایت پس از پایان این بازی 22 امتیازی شد. کارون اروند در 13 بازی انجام داده 13 امتیاز کسب کرده بود و در جایگاه سیزدهم هم جا خوش کرده است.

این دیدار حساس را آقایان ابوالفضل دوستی به کمک‌های حسین سلیمانی، علیرضا طاهرخانی و عقیل جهانبازی بر عهده داشتند که ناظر این دیدار هم حمید نظری بود.

قشقایی با این برد به رده ششم جدول رفت و از چهارده بازی خود صاحب شش برد، چهار مساوی و چهار باخت شده است. این تیم تنها پیروز روز اول مسابقات بود، آلومینیوم اراک و بادران در اراک به تساوی یک بر یک رسیدند و خونه به خونه و مس رفسنجان در بابل دو بر دو شدند.

محمدحسین نائیجی، محسن آقایی، علی مغنمیان، جابر یوسفی، کریم احمدی، احسان پیرهادی، محمدمهدی عسگری، علی هزامی، سعید حیدری، علی پورمحمد و  ابوالفضل پورموسوی در ترکیب تیم اروند خرمشهر قرار داشتند.

مسلم حق شناس، سامان فرجام، نوید زرنگار، حمید عبدالهی، سروش سعیدی، علی آزادمنش، هادی خادم، کیانوش اقبالی، رسول بهاروند، محمد مهری، جواد عباسی، محمدحسین چگینی، علی حسامی، مسعود اسدی، امید کریمی، مرتضی سنجابکی، حسین صادقی، حمید اورنگی، ابوالفضل قریشی و مصطفی نباتی در ترکیب تیم قشقایی حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

R41382/P1377/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی