Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کانال چهارم انگلیس، شکنجه زندانیان در زندان های سرّی وابسته به امارات را در جنوب یمن فاش کرد. 

تحقیقاتی که کانال چهارم انگلیس پخش کرد بخشی از رنج های بازداشت شدگان در زندان های امارات در استان عدن در جنوب یمن را فاش کرد.
عادل الحسنی یکی از بازداشت شدگان سابق در این زندان ها و یکی از فرماندهان میدانی نیروهای دولت (عبدربه منصور هادی) فاش کرد صدها نفر در زندان های سرّی وابسته به امارات در جنوب یمن در بازداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحسنی افزود: این بازداشت شدگان در معرض انواع شکنجه از جمله ضرب و جرح، شوک برقی و تعرض جنسی قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: هر شب به علت شکنجه بازداشت شدگان که زیر نظر اماراتی ها صورت می گرفت، فضای صدای فریاد زندان را پر می کرد.
کانال چهار انگلیس در تحقیقات خود گزارش های سازمان های مدافع حقوق بشر و نیز تصاویری را از زندان های امارات در جنوب یمن پخش کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شکنجه يمن امارات زندان مخفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اعدام زندانیان «امنیتی» با هدف خلوت شدن زندان‌ها و بازداشتگاههای این رژیم شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، بن گویر افزود: «در صورت احیای قانون اعدام در اسرائیل، ما شاهد خلوت شدن فضای زندان ها و بازداشتگاه ها خواهیم بود».

درخواست اعدام مجرمان امنیتی از آن رو حایز اهمیت است که رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را با همین اتهام در زندان ها و بازداشتگاه های نامناسب نگهداری می‌کند. به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، ارتش صهیونیستی از ابتدای جنگ بیش از 5 هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

در این میان در حالی که زندان‌های رژیم صهیونیستی مملوء از اسرای فلسطینی است، کابینه نتانیاهو روز چهارشنبه اضافه شدن هزار سلول دیگر به زندان‌ها را تصویب کرد.

بن گویر پیش‌تر و همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در 7 اکتبر دستور قطع برق و آب برای زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • صهیونیست‌ها ۳ هزار فلسطینی را از غزه ربودند
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند