Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران؛ سید علی اصغر رفعت حقیقی افزود: در این تفاهم نامه همکاری مقرر شده است جامعه هدف بهزیستی شهر تهران بتواند بیش از پیش از تسهیلات فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این کلانشهر استفاده کند.
وی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های تبلیغاتی ارشاد از جمله تبلیغات شهری و سایر فضاهای تبلیغاتی برای فرهنگ سازی و تبلیغ مشارکت های مردمی و جذب خیرین به نفع معلولان از دیگر مواردی است که دو طرف براجرای آن توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفعت حقیقی در مراسم این امضای تفاهم نامه همکاری، استفاده از تمامی مراکز فرهنگی و هنری زیر نظر این اداره را از این پس برای معلولان آزاد دانست.
وی با اشاره به اهمیت اصلاح شیوه های آموزشی و تربیتی در مهدهای کودک از اعزام سفیران بازی و مربیان هنر به این مراکز آموزشی زیر نظر بهزیستی شهر تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد این موضوع از ابتدای سال تحصیلی جدید در سال 98 اجرایی شود.
رئیس اداره بهزیستی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه هنر می تواند خلاقیت و سلامت روانی معلولان را به همراه داشته باشد مفاد مندرج در تفاهم نامه همکاری را بسیار مهم ا رزیابی کرد و از همه دستگاه ها و وزارتخانه ها خواست این اداره را برای توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در شهر تهران کمک کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معلولان اداره فرهنگ تفاهم نامه بهزیستی هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد