Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، چندی پیش رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مصرف روزانه بنزین ایرانیان از ۹۰ میلیون لیتر گذشته مدعی شد: برای حل این مشکل دو سناریوی سرانه مصرف برای هر خودرو­ و هر فرد در نظر گرفته شده است.

ظاهراً دولت و نمایندگان مردم در مجلس در خصوص یارانه‌ای که به بنزین­ در حال حاضر تعلق می‌گیرد و همچنین نحوه توزیع و اتلاف آن و همچنین قاچاق بنزین نگرانی‌های عمیقی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین سبب پیشنهاد‌هایی از سوی دولت، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون برنامه و­ بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس ارایه شد که اولین پیشنهاد در حوزه مصرف سوخت، بازگشت به همان متوسط ۶۰ لیتر برای هر خودرو است.

اما در همین زمینه سناریو‌های مختلفی در قالب شایعه تا گمانه زنی‌های رسمی، برای توجیه طرح مجدد پروژه استفاده از کارت سوخت برای مردم به وجود آمد تا اینکه در حال حاضر فعلاً بحث صدور مجدد و دریافت کارت سوخت، رسماً از سوی متولیان امر رسانه‌ای و تقریباً اجبار شده است.

حال شما مخاطب و کاربران محترم، نظر و پیشنهادات خود در مورد امکان عملی شدن درست این طرح، نواقص احتمالی و چالش‌هایی که ممکن است دوباره مردم و دولت را با آن‌ا روبرو سازد با ما درمیان بگذارید.

نکته: نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد، منتشر نمی‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارت سوخت قاچاق سوخت کارت سوخت المثنی نامه به مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در استان، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵ هزار طرح نیمه تمام مختلف عمرانی در استان به بهره‌برداری رسیده و این مسئله موجب رضایت‌مندی اقشار مختلف مردم شده است.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات در پرداخت تسهیلات بانکی به فعالان اقتصادی استان مصوب سفر ریاست‌جمهوری، خواستار پیگیری و رفع این موانع از طریق هیات دولت شد.

معتمدیان با بیان اینکه سفر‌های استانی رئیس‌جمهور موجب تحول و شتاب بخشیدن به روند توسعه و آبادانی مناطق مختلف کشور شده، تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌غربی، ۵۰ هزار میلیارد تومان مصوبه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی مصوب شد که اتمام بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان را به دنبال داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • کارت سوختی که ۲ روزه تولید و ۲ ماهه دست مردم می رسد!
  • متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است
  • توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد/ مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • بازگشت ۳۰۰ واحد راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید در آذربایجان‌غربی