Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@16:10:37 GMT

دزدان ارتباط تلفنی 6 روستای نیشابور را قطع کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۵۶۱۰

دزدان ارتباط تلفنی 6 روستای نیشابور را قطع کردند

رکنا: رئیس شرکت مخابرات نیشابور گفت: امسال تاکنون کابل های مخابراتی 20 روستا دزدیده شده و به همین علت اکنون ارتباط تلفنی شش روستای این شهرستان قطع است.

به گزارش رکنا، محمود شهرآبادی روز شنبه افزود: نزدیک به سه هزار شماره تلفن ثابت هفته گذشته به سبب دزدیدن کابل های مخابراتی این شهرستان قطع شد.

وی ادامه داد: موضوع سرقت Stealing کابل در نیشابور از سوی نیروی انتظامی در حال پیگیری است و در همین چارچوب هفته پیش دو دزد The Thief با مقداری کابل سوخته دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شرکت مخابرات نیشابور گفت: به سبب مشکلات ناشی از این رخداد «تبدیل ارتباط مخابراتی» روستاهای این شهرستان از کابلی به رادیویی در دستور کار قرار گرفته و ارتباط مخابراتی دو روستا از این طریق کامل شد و این کار برای چهار روستا دیگر نیز در دست انجام است.

وی افزود: همچنین در هفته اخیر سه مورد قطعی و سرقت فیبر نوری نیز در نیشابور گزارش شد که رفع هر قطعی فیبرنوری 50 میلیون ریال هزینه دارد.

شهرآبادی ادامه داد: پس از مشهد بیشترین حجم اینترنت مورد استفاده در خراسان رضوی متعلق به نیشابور است و در بخش اینترنت مخابرات شش هزار و 23 و در حوزه شرکت های خصوصی 12 هزار و 296 پورت آزاد آماده واگذاری در نیشابور وجود دارد.

او گفت: در یک ماه گذشته پهنای باند ارتباطی اینترنت نیشابور با مشهد نیز افزایش یافته است.

نیشابور دارای 160 هزار مشترک تلفن ثابت، 22 هزار و 893 مشترک اینترنت مخابرات و 19 هزار و 66 مشترک اینترنت شرکت های خصوصی است.

مرکز این شهرستان 450 هزار نفری در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پیدا شدن 2 کوهنورد گمشده در کن +فیلم های تجسس با هلی کوپتر جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس بدن پسر 11 ساله در حال سنگ شدن است! +عکس های عجیب جوان 17 ساله نهاوندی در استادیوم خود را دار زد این دختر بچه ناز توسط یک زن معتاد ربوده شده است / او را دیده اید؟+ عکس حمله وحشیانه 2 سارق به طلا فروشی در اسلامشهر با همدستی یک دختر جوان+ فیلم آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing دزد The Thief اخبار حوادث شرکت مخابرات شهرستان روستا نیشابور روستای عکس فیلم افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان مرد دختر وحشتناک ساعت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور  گفت: گشت‌های یگان حفاظت و رصد‌های ماهواره‌ای در تعطیلات نوروز با شناسایی تغییر کاربری‌های غیر مجاز و صدور ۷۶ مورد اخطاریه بهترین عملکرد را داشت.

علی مبارکی افزود: در راستای وظایف قانونی و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی وباغی در خصوص توقف عملیات قانون تبصره یک ماده ۱۰ و قلع وقمع تبصره ۲ ماده ۱۰ و اجرای احکام قطعی قلع وقمع ماده ۳ بیشترین توقف عملیات را  داشته ایم.

وی از فعالان بخش کشاورزی خواست بدون هماهنگی و استعلام از این اداره اقدام به هیچ گونه فعالیتی در اراضی کشاورزی و باغی خود انجام ندهند.


دیگر خبرها

  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • تقویت پوشش مخابراتی روستای هندوکش بوئین میاندشت
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت