Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رودلفو ده اونفریو رئیس باشگاه ریورپلاته یک روز قبل از دیدار حساس فینال رقابت های لبیرتادورس با بوکاجونیورز که به دلیل اغتشاشات هواداران این باشگاه به جای ورزشگاه خانگی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود اعلام کرد ورزشگاه  خانگی  رئال مادرید هیچ فرقی با ورزشگاه خانگی سفیدوقرمزپوشان  ریورپلاته  ندارد چرا که ازکوئیل پالاسیوس ستاره جوان  و20 ساله آرژانتینی عضوی از آینده کهکشانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس  ریورپلاته  ادامه داد: ارتباط بسیار مناسبی با فلورنتینو پرز ریاست رئال مادرید دارم  و با توافقی که با وی داشتم ازکوئیل پالاسیوس ستاره کنونی باشگاه در تابستان به کهکشانی ها خواهد پیوست چرا که نمی توانیم فرصت درخشش را نیز از از بازیکنانمان بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: توافق من با پرز رئیس رئال مادرید در آستانه دیدار حساس با بوکاجونیورز یک موضوع مهم برای هواداران کهکشانی ها محسوب می شود که فردا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بین بوکاجونیورز وریورپلاته یکی را برای تشویق انتخاب می کنند.

گفتنی است: دور رفت این رقابت حساس ملقب به فینال قرن به میزبانی بوکاجونیورز با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت اما به دلیل اغتشاشات هواداران ریورپلاته این باشگاه حق میزبانی را از دست داد و ورزشگاه خانگی رئال مادرید ،سانتیاگوبرنابئو میزبان این رقابت خواهد بود

بیشتربخوانید:

بازداشت دومین هوادار خطرناک آرژانتینی در مادرید

مسی تماشاگر فینال قرن

بازداشت سردسته هواداران افراطی تیم بوکاجونیورز در اسپانیا

انتهای پیام/

رضایت رئیس ریورپلاته از میزبانی سانتیاگوبرنابئو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. دربی کاتالونیا بعد از بازی رئال مادرید آغاز شد تا قهرمانی این تیم با چند ساعت تاخیر قطعی شود.

به نقل از مارکا؛ رئال مادرید از چند روز پیش، درخواست تغییر ساعت بازی مقابل کادیز را به لالیگا ارسال کرده بود. با توجه به اینکه احتمال داشت قهرمانی مادریدی ها در همین هفته مسجل شود، رئال مادرید درخواست داشت که زمان بازی مقابل کادیز از عصر به شب شنبه یعنی بعد از دیدار ژیرونا و بارسلونا منتقل شود. به این ترتیب آنها می توانستند با آگاهی از نتیجه دیدار ژیرونا و بارسلونا، با پیروزی مقابل کادیز در کنار هواداران خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جشن قهرمانی را برگزار کنند. این درخواست رئال مادرید از سوی لالیگا رد شد. لالیگا به مادریدی ها اعلام کرد برنامه بازی ها از چند هفته قبل مشخص شده و امکان تغییر دادن آن وجود ندارد. رابطه بد خاویر تباس با فلورنتینو پرز، دلیل اصلی رد درخواست رئال مادرید بوده است. به این ترتیب بازیکنان رئال مادرید بعد از پیروزی مقابل کادیز به همراه خانواده خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ماندند و پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، جشن قهرمانی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید