Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@14:58:52 GMT

اجازه تعطیلی هیچ کارخانه ای را نمی دهیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۵۸۲۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت: از این پس هیچ کارخانه ای در کشور تعطیل نمی شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رضا رحمانی‌ امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر مشکلات استان‌های پیشرو صنعتی را حل کنیم،مشکلات بقیه استان‌ها حل می‌شود افزود: به مدیران استان‌ها اعلام کرده ام هر تصمیمی لازم باشد برای جلوگیری از تعطیلی واحدها انجام دهند وگرنه مسئول مستقیم تعطیلی کارخانجات مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اولویت وزارت صنعت را تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی اعلام  و اضافه کرد: در تولید داخلی در شرایط کنونی مشکل جدی تامین مواد اولیه اصلی واحدها از قبیل مواد پتروشیمی، فولاد، مس و آلومینیوم است که هم اکنون 2 برابر مصرف کشور تولید داریم و اگر مشکلی هست در مدیریت و نحوه توزیع است که باید اصلاح شود.  وزیر صمت با بیان اینکه از این پس هیچ کارخانه ای بابت بدهی تعطیل نمی شود؛ افزود: بانک ها حق ندارند به علت بدهی واحدی را تعطیل کنند. نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم حل مشکلات صنعتگران کشور را نیازمند اقدام جهادی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم هم گفت: بعد از تحولات بازار ارز، صنعتگران در تامین مواد اولیه، تامین نقدینگی و همچنین ثبت سفارش برای واردات کالاهای مورد نیازشان با مشکلاتی مواجه هستند که باید وزارت صنعت با کاری جهادی در جهت رفع آنها تلاش کند.

   دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر صنعت کارخانه تعطیلی کارخانه ها مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟