Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:34:55 GMT

جشن سالروز هواپیمایی اتحاد در موزه لوور ابوظبی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۵۹۲۷

جشن سالروز هواپیمایی اتحاد در موزه لوور ابوظبی

رکنا: از تاریخ 5 نوامبر سال 2003 میلادی هواپیمایی اتحاد فعالیت خود را در زمینه‌ی حمل و نقل مسافران آغاز کرد و حالا 15 سال از این رویداد می‌گذرد.

به گزارش رکنا، برای بزرگداشت پانزدهمین سال وجود شرکت هواپیمایی اتحاد قرار است که جشن بزرگی در موزه‌ی لوور ابوظبی برگزار شود. باید گفت که این جشن تنها به افتخار آغاز فعالیت اتحاد نیست بلکه به مناسبت دهمین سال موفقیت فرمول یک در ابوظبی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات جالبی که درباره‌ی این رویداد جلب توجه کرده این است که لباس تمامی کارکنان اتحاد که در این جشن حضور دارند توسط یکی از برجسته‌ترین طراحان لباس طراحی شده است که او کسی نیست جز دایان ون فورستنبرگ، طراح مشهور بلژیکی- آمریکایی.

البته لباس‌های طراحی شده توسط این فرد مشهور از اول نوامبر 2018 توسط کارکنان اتحاد مورد استفاده قرار گرفت. گفته می‌شود طراحی‌های دایان بسیار فوق‌العاده هستند و او برای جذاب‌تر کردن لباس‌ها از خطوطی هندسی کمک گرفته که هریک نشان‌گر غروب، بیابان و فرمول یک ابوظبی هستند. فرمول یک ابوظبی که با نام Abu Dhabi Grand Prix شناخته می‌شود در سال 2009 افتتاح شد و حالا بسیار پرطرفدار است.

به طور کلی در این جشن تلاش شد تا همه چیز ماهیت مخصوص به خود را داشته باشد و همه‌ی قسمت‌ها و اشیا در راستای معرفی شهر ابوظبی و هواپیمایی اتحاد باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز وحشتناک مرد همسایه به زن جوان / پسر این زن کشته شد +عکس تجاوز به زنان در مطب پزشک شیطان صفت +عکس پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! پیدا شدن 2 کوهنورد گمشده در کن +فیلم های تجسس با هلی کوپتر جزییات حمله مسلحانه به بانک / 2 کودک کشته شدند+ عکس این دختر بچه ناز توسط یک زن معتاد ربوده شده است / او را دیده اید؟+ عکس آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم جنگ نفسگیر 6 مرد با مار غول 9 متری پیکر بر سر مرد ماهیگیر+ عکس کتک کاری دو نماینده مجلس در برنامه زنده تلویزیونی/ مجری خونسرد فقط تماشا کرد !+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: موفقیت حمل و نقل مسافران موزه تاریخ ابوظبی عکس فیلم افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان مرد دختر وحشتناک ساعت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟

حضرت عبدالعظیم حسنی در اوایل سال ۲۰۰ هجری قمری به دنیا آمد و در سال ۲۵۰ از مدینه به سامرا رفت و پس از آن به ایران آمد و در سال ۲۵۲ تا ۲۵۵ در ری ساکن بودند در ادامه این مطلب تاریخ شهادت شاه عبدالعظیم حسنی در تقویم ۱۴۰۳ را می خوانید.

وفات حضرت عبدالعظیم حسنی ۱۴۰۳ تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در تقویم شمسی برابر است با:

روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در تقویم هجری قمری برابر است با:

۱۵ شوال ۱۴۴۵

تاریخ وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در تقویم میلادی برابر است با:

۲۴ آوریل ۲۰۲۴

نحوه وفات حضرت عبدالعظیم

عبدالعظیم بن عبدالله مشهور به عبدالعظیم حسنی، شاه عبدالعظیم و سیدالکریم، در پنج‌شنبه ۴ ربیع‌الثانی سال ۱۷۳ق، در زمان حکومت هارون الرشید، در مدینه (درباره محل ولادت وی اختلاف است) متولد شد و درگذشت عبدالعظیم حسنی در ۱۵ شوال سال ۲۵۲ق در زمان امام هادی علیه السلام رخ داد. آنچه درباره چگونگی رحلت عبدالعظیم حسنی آمده، دو قول مرگ طبیعی و شهادت را روایت کرده است. نجاشی قائل به بیماری عبدالعظیم است که منجر به فوت او شد. شیخ طوسی نیز قائل است که عبدالعظیم در ری وفات یافت و قبر او در آن‌جاست.

شاه عبدالعظیم چه نسبتی با امام حسین دارد؟

نسب وی به امام مجتبی علیه السلام می‌رسد. نجاشی از عالمان شیعی می‌گوید: پس از رحلت وی به هنگام غسل، رقعه‌ای در لباسش یافت شد که نسب وی در آن بدین صورت نوشته بود: من ابوالقاسم فرزند عبدالله، فرزند علی، فرزند حسن، فرزند زید، فرزند حسن ابن علی بن ابی طالب هستم. میرداماد عبدالعظیم را دارای نسب روشن و شرافت آشکار توصیف می‌کند.

tags # تقویم سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟