Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@12:54:43 GMT

دستگیری 11 عضو یک شرکت هرمی در شهرستان نور

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۶۰۷۲

به گزارش ایلنا، زمان شالیکار اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یک شرکت هرمی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را همراه 10 نفر از همدستانش که در منزلی سکونت داشتند دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نور یادآورشد: پس از هماهنگی‌های قضایی در بررسی‌های از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی سیم‌کارت تلفن‌همراه، تجهیزات رایانه‌ای، جزوات آموزشی و غیزه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه متهمان به بهانه‌های اعزام افراد به تورهای مسافرتی آنان را در دام خود گرفتار می‌کردند، تصریح کرد: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند. 

فرمانده انتظامی نور با اشاره به اینکه وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، خاطرنشان کرد: شهروندان از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز درصورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرستان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر