Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:32:04 GMT

نفت سفید برای زمستان تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۶۱۸۶

نفت سفید برای زمستان تامین شد

همدان- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: با پیش بینی های لازم و ذخیره کافی، فرآورده نفت سفید برای زمستان امسال در منطقه همدان، تامین است.

امین روستایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 6 هزار و 500 خانوار روستایی اشتراک استفاده از نفت سفید دارند که این محصول به اندازه کافی در فصل سرما تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده و در نظر گرفتن شرایط جوی حاکم بر منطقه، فرآورده نفت سفید به میزان لازم در انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان ذخیره شده و مشکلی در تامین سوخت تمامی مشترکان برای فصل زمستان وجود ندارد.
روستایی یادآور شد: از ابتدای سال 97 تا پایان آبان ماه (هشت ماه) حدود 10 میلیون و 400 هزار لیتر نفت سفید به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 35 درصدی مصرف این نوع فرآورده هستیم.
وی ادامه داد: این مهم با پایش مستمر و به موقع مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه توسط کارکنان منطقه میسر شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت:در راستای ارسال به موقع فرآورده به روستاهای بدون انشعاب گاز طبیعی و همچنین روستاهای سخت گذر، برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
روستایی اضافه کرد: با توجه به شدت برودت هوا در روزهای پیش رو، روستایی های عزیز برای دریافت سهمیه نفت سفید خود بر اساس کالابرگ دریافتی به فروشندگی ها مراجعه کرده و این اقدام را به آینده موکول نکنند.
در حال حاضر 100 درصد از جمعیت شهری و 99.5 درصد جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز برخوردار هستند و این در حالی است که ضریب نفوذ گاز رسانی در استان همدان از متوسط کشوری جلوتر است.
9904/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نفت سفيد تامين سوخت زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی