Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:35:39 GMT

نمایشگاه نقش عشق در بیرجند گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۶۱۹۳

نمایشگاه نقش عشق در بیرجند گشایش یافت

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه نقش عشق در نگارخانه سرو باغ اکبریه بیرجند گشایش یافت.

دبیر برگزاری نمایشگاه نقش عشق عصر شنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در راستای احترام به شهدای هنرمند مربوط به کنگره 2 هزار شهید استان و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین عباس زاده افزود: سال های گذشته در زمینه گرافیک آثار و نمایشگاه های متعددی برگزار کرده ام اما طراحی پرتره چهره شهدای هنرمند استان نخستین بار در نمایشگاه نقش عشق به نمایش گذاشته شده است.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه 23 اثر پرتره و طراحی با مداد از شهدای هنرمند استان در ابعاد 35 در 50 به نمایش گذاشته شده که امید است مورد استقبال علاقمندان قرار بگیرد.
دبیر برگزاری نمایشگاه نقش عشق اظهار داشت: این نمایشگاه به پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واحد هنرهای تجسمی از امروز (شنبه) به مدت پنج روز در نگارخانه سرو واقع در باغ اکبریه بیرجند دایر خواهد بود.
وی گفت: علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 19 از نمایشگاه نقش عشق دیدن کنند.
اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی 20 آذر ماه جاری در بیرجند برگزار می شود. استان خراسان جنوبی 34 شهید هنرمند دارد.
7557*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه نقش عشق شهداي هنرمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود