Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی

رئیس دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان برای نخستین‌بار در قوه قضاییه اقدام به برگزاری مزایده الکترونیک در سامانه ستاد کرده است، گفت: تاکنون ۶۹ مزایده الکترونیک در استان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین_در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بهره‌گیری از مفاهیم جدید به ویژه طرح دولت الکترونیک، طرح مزایده الکترونیک هم به عنوان نوع جدیدی از قرارداد مزایده در قانون پیش‌بینی شده است که در راستای بند (س) تبصره (۱۰) ماده واحد قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مکلف شده‌اند تا مزایده‌های شعب اجرای احکام، دوایر اجرای ثبت و تصفیه امور ورشکستگی را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کنند و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم موظف است امکان برگزاری مزایده‌های مورد نظر را در این سامانه فراهم کند.

وی با اشاره به این که دادگستری خراسان‌جنوبی، برای نخستین‌بار در قوه قضائیه اقدام به برگزاری مزایده الکترونیک در سامانه ستاد کرده است و با ابلاغ کاربری‌های مزایده به تمام شعب اجرای استان به لطف خداوند متعال و پیگیری‌های انجام شده و همکاری شعب اجرای احکام مدنی کیفری و شورا بالغ بر ۵۷۹ مزایده به صورت الکترونیک و در بستر سامانه ستاد ثبت شده است که از این تعداد ۶۹ مورد برگزار شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از دیگر مزایای برگزاری مزایده الکترونیک، می‌توان به افزایش کارایی، شفافیت و سلامت مزایده‌ها مطابق با قوانین و مقررات در بستر وب، خدمات ثبت‌نام آنلاین و کنترل مجوزها به صورت الکترونیکی، خدمات دریافت الکترونیکی اسناد و پرداخت وجه به صورت الکترونیکی خدمات انجام و کنترل الکترونیکی فرآیند برگزاری مزایده، الکترونیکی شدن فرآیند برگزاری مزایده‌ها در سامانه تدارکات الکترونیک دولت سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حذف برگه‌های کاغذ مصرفی و بروکراسی اداری اشاره کرد.

وی افزود: بهبود شفافیت در عرصه‌های مختلف مزایده‌ها و ارتقای سلامت اداری، توسعه عدالت در جامعه و امکان شرکت و رقابت تمام افراد در مزایده‌ها، ایجاد بستر دورکاری کاهش تردد و مراجعات حضوری شرکت‌کنندگان مزایده، صیانت کامل از قیمت‌ها در طول برگزاری مزایده، درج اطلاعات صحیح و عدم بروز خطای انسانی با توجه به استعلام آنلاین و حذف عامل انسانی از دیگر مزایای انجام این کار است.

کد خبر 739576

دیگر خبرها

  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • جابه جایی بیش از ۳۵۷۵۰ مسافر در خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه
  • نامگذاری بیش از 32 هزار نفر به نام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی