Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:03:30 GMT

۹ طرح پایلوت کشوری ناجا در مازندران اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۶۳۴۶

۹ طرح پایلوت کشوری ناجا در مازندران اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گفت: ۹ طرح پایلوت کشوری ناجا در مازندران اجرا می‌شود. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سید محمود میرفیضی امروز در حاشیه دیدار با استاندار مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به ماموریت‌ها و عملکرد نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه به اجرای طرح‌های پایلوت کشوری ناجا در مازندران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای 9 طرح پایلوت از جمله طرح پلیس هوشمند و پلیس همراه، طرح تجمیع خطوط 110، ارتباط سیستمی با دستگاه قضایی، اسکن عکس از جمله طرح‌های موفق ناجا در استان بوده که برابر اعلام ناجا فرماندهی انتظامی مازندران در حوزه عملکرد در رتبه دوم کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی مازندران هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش سطح رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس و ارتقا امنیت عمومی و احساس امنیت در جامعه برشمرد.

قاتل حادثه عروسی شهرک چمن کرمانشاه به دام پلیس افتاداعتصاب اتحادیه کارکنان پلیس فرانسهپلیس فرانسه در آستانه تظاهرات ضددولتی 278 نفر دیگر را بازداشت کرد

وی افزود: بی‌شک ارتقای کیفی خدمات انتظامی و افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نیازمند تعامل و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف با پلیس است.

انتهای پیام/ح

 

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران