Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- کارگروه اقتصادی ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر روز شنبه در کارگروه تخصصی محصولات استراتژیک کشاورزی این استان گفت: این کارگروه اقتصادی با تاکید بر ارائه کارنامه چهل ساله اقتصادی استان ذیل شورای سیاست گذار ی و راهبری استان بوشهر تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید اسماعیل موسوی افزود: ترسیم و تدوین اهداف و کارنامه انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی، تولید پیام و محتوای مورد نیاز برای رسانه‌ها، مبلغان و سخنوران و برگزاری نشست تخصصی با نخبگان و صاحب نظران در حوزه اقتصادی از جمله اهداف تشکیل این کارگروه است.
وی اظهار داشت: مسئولیت کارگروه اقتصادی استان بوشهر بر عهده معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر است و اعضای کارگروه شامل همه مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه اقتصاد است.
وی افزود: از جمله برنامه‌های این کارگروه می توان به شناسایی و معرفی واحدهای اقتصادی فعال و برتر استان، شناسایی و معرفی مدیران اقتصادی که در توسعه و سازندگی نقش آفرین بوده‌اند اشاره کرد.
موسوی ادامه داد: شناسایی و معرفی دستاوردهای مهم در بخش‌های مختلف اقتصادی استان در دوران انقلاب اسلامی از دیگر هدف های تشکیل کارگروه اقتصادی بوشهر ویژه بزرگداشت چهلمین سال انقلاب است.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارگروه انقلاب اسلامي كشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ داشته باشند گفت: کارگروه رصد و پایش علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

جعفری افزود: حفظ و ارتقای واحد‌های تولیدی موجود، احیا و بازگردان واحد‌های راکد و غیرفعال به چرخه تولید و جذب و سرمایه‌گذاری جدید از اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی استان است.


وی گفت: در خصوص پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ نیز اولویت نخست ما مبنی بر انتفاع اقتصادی و اشتغال بیشتر مردم در اجرای طرح‌های بالادستی در استان است.


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری افزود: اجرای طرح‌های ملی با هدف سهم اشتغال در خراسان جنوبی در اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی استان است.


جعفری از جذب ۴۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای جلسه آینده کارگروه، جهشی را در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ خواهیم داشت که برای هر بانک میزان پرداخت و تعداد طرح‌ها مشخص شده است.


وی با اشاره به تخصیص هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان گفت: احتمالاً اعتبارات ملی تبصره ۱۸ در اردیبهشت ماه شناور خواهد شد لذا باید استان حداکثر بهره‌برداری و جذب را از اعتبارات ملی داشته باشد و کم‌کاری در این زمینه قابل قبول نیست.


جعفری با تأکید بر اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ باید در سرفصل مربوطه جذب و بکارگیری شود افزود: امروز در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان ۶۶ طرح اقتصادی با مبلغ ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بررسی شد.

دیگر خبرها

  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان های شهر زرند