Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مساله جذب اعتبارات اسناد خزانه از سوی دستگاه های اجرایی استان مرکزی با توجه به اینکه یک ماه فرصت برای این مهم باقی مانده، بایستی مدنظر دستگاه های اجرایی استان مرکزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای جذب اسناد خزانه دستگاه‌ های اجرایی تا ۲۴ دی ماه سال جاری فرصت دارند و در صورتی عدم پیگیری، اعتبار مذکور به دیگر دستگاه‌ ها و شهرستان ها تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در راستای تحقق توسعه در مناطق روستایی و ایجاد اشتغال در روستاها، با توجه به ظرفیت هایی که روستای سمقاور کمیجان در تولید مصنوعات چوبی دارد، تصمیم گرفته شد که ۴۹هکتار از اراضی این روستا برای اشتغال در این حوزه و راه اندازی کارگاه های تولیدی اختصاص داده شود.

استاندار مرکزی افزود: در این زمینه نیاز است که شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بررسی ها و اقدامات لازم را به انجام برساند و زیرساخت این امر فراهم شود.

آقازاده بیان کرد: با توجه به موقعیت مکانی این اراضی به نظر می رسد که مشکلی از نظر تامین زیرساخت هایی چون آب و برق وجود نداشته باشد، در این رابطه پیگیری های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان ساخت: این اقدام زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار را برای مردم این منطقه مهیا می سازد و لازم است که با توجه به اهمیت مساله اشتغال و توسعه روستاها، فراهم سازی شرایط لازم برای تحقق این مهم با شتاب و جدیت در دستور کار قرار گیرد و این اقدام در کارگروه امور زیربنایی استان نیز بررسی شود.

کد خبر 4479560

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر