Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جنامی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی که به میزبانی ستاد عتبات شادگان برگزار شد، اظهارکرد: امسال در مراسم اربعین حسینی، مواکب و ستاد اربعین شهرستان شادگان در همه زمینه‌ها به زائران حسینی خدمات‌رسانی خوبی کرد.

وی افزود: مردم شادگان هرساله با آغاز محرم خود را برای میزبانی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) آماده می کنند تا نشان دهند مردم این دیار میزبانی شایسته برای پذیرائی از زائران حسین(ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار شادگان ادامه داد: میزبانی مردم شادگان از زائران امام حسین(ع) ستودنی است، این مردم با عشق و علاقه و هر آنچه که در توان دارند به خدمتگزاری زائران پرداختند.

جنامی در پایان بیان کرد: مردم شادگان با تمام توان خود پای کار آمده اند و بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی با عشق و ارادتی که به امام حسین(ع) دارند، اقدام به برپایی موکب های پذیرایی از زوار اربعین کرده اند.

کد خبر 4479501

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی فرمانداری شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا