Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن صفاریه در تشریح فعالیت های بخش توانمند سازی مغز، روان و ذهن مرکز توانبخشی جمعیت هلال به خبرنگار مهر گفت: ارائه مشاوره و توانمندسازی افراد با آسیب های روانشناسی که شامل  افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب است، بخشی از خدماتی است که قرار است در این بخش به بیماران ارائه شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به اهمیت راه اندازی این بخش در مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت:بخش توانمندسازی مغز، روان و ذهن می تواند بعنوان یکی از بخش های موثر در ارائه خدمات بازپروری مغز و اعصاب قلمداد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارائه خدمات توانبخشی وبازپروری مغز، ذهن و شناخت حافظه، توجه، تمرکز و ... را دیگر خدمات قابل ارائه در این بخش توصیف کرد.

صفاریه افزود: مبتلایان به مشکلات حافظه یا افراد مستعد اختلال و ناتوان در تصمیم گیری، مهار فکر ورفتار می توانند از خدمات این بخش در مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استفاده کنند.

وی در خاتمه انجام تست هوش و ارزیابی جامع توانایی های شناختی را یکی دیگر خدمات قابل ارائه در مرکز توانمندسازی مغز، روان و ذهن مرکز جامع توانبخشی هلال احمر برشمرد و خاطر نشان کرد:این خدمات جملگی با بالاترین ضریب دقت و کیفیت و با پایین ترین قیمت به بیماران ارائه خواهد شد.

کد خبر 4479589

منبع: مهر

کلیدواژه: توانبخشی هلال احمر توانمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طاهر درودی؛ معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانی شرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند.

وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایع‌ترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از یک هزار و 450 زائر بالای 80 سال، 92 نفر زیر 18 سال، 9 هزار و 489 نفر بین 70 تا 80 سال سن دارند.

درودی در خصوص داروهای مورد نیاز بیان کرد: زائران می‌بایست در سفر حج داروی‌هایی را که مصرف می‌کنند، با خود به همراه داشته باشند، البته حواسشان به داروهای ممنوعه باشد.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر تصریح کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، دارو و تجهیزات مورد نیاز حج را خریداری و بسته‌بندی کرده و در حال انجام امور اداری برای اعزام به مراکز درمانی هلال‌ احمر ایران در عربستان سعودی است.

صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال 87 هزار و 550 نفر در قالب 614 کاروان از اواخر اردیبهشت از 21 ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان