Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از پردیس، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از مراسم برگزاری تودیع و معارفه خود در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشت خود به شهر پردیس، اظهار داشت: امروز توفیق داشتم دوباره در خدمت مردم، متقاضیان و همکاران خود در شرکت عمران شهر پردیس باشم و این تکلیفی بود که از سوی مدیران ابلاغ شده و بنده نیز انجام‌وظیفه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص رصد کردن وقایع و اتفاقات پردیس، گفت: از برخی از اتفاقاتی که در مسکن مهر پردیس رخ می‌داد مطلع می‌شدم اما رصدی صورت نمی‌گرفت بلکه تنها از اطلاعاتی در خصوص روند فعالیت و پیشرفت فیزیکی مطلع می‌شدم.

هدایت در خصوص برنامه‌های خود برای مسکن مهر پردیس، بیان داشت: این اطمینان را به متقاضیان مسکن مهر پردیس می‌دهم که وزیر راه و شهرسازی، اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر به‌خصوص پروژه مسکن مهر پردیس دارد.

وی افزود: با نظر ویژه وزیر راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر پردیس، مطمئن هستم با این حمایت و حضور قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و همچنین برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم، با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت مشکلات شهر جدید پردیس قابل حل شدن است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: مطمئنم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده در ماه‌های آینده وضعیت بسیار مطلوبی را در این شهر شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های خود در شرکت عمران تصریح کرد: بحث تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، تکمیل زیربناها و روبناها در کنار پیگیری جدی برای قطار شهری پردیس که در آینده‌ای نزدیک پس از اسکان متقاضیان مسکن مهر، موضوع حمل‌ونقل ایمن مطرح خواهد شد، است.

هدایت یادآور شد: در کنار پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بحث موضوع مترو را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و با کمک تمام مسئولان تا پایان سال پروژه مترو پردیس کلنگ‌زنی خواهد شد.

هدایت در خصوص رسیدگی به مازاد ثبت‌نام‌ها در پردیس و برنامه‌های خود برای این تعداد متقاضی، افزود: ابتدا واحدهایی که به دلیل مسائل حقوقی متوقف شدند را در اسرع وقت پیگیری خواهیم کرد تا روند ساخت آغاز شود سپس سایر مشکلات را رسیدگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تعدادی از احکام در فاز هشت پردیس به نفع شرکت عمران صادرشده و این اولویت ما خواهد بود تا با اخذ آرای قطعی شاهد پیشرفت پروژه‌ها باشیم.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های شهر جدید در اولویت خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به نظر ویژه وزیر راه و شهرسازی که در بحث ساخت مسکن دارند از این ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم در قالب پروژه‌هایی نظیر وام و پروژه‌های مشارکتی این کمبود واحدها را جبران کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه