Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت:تعداد ۱۰ قلم تجهیزات پزشکی شامل مانیتور دیواری،پایه مانیتور،ترالی اورژانس،ترالی پانسمان،دستگاه نوارقلب خریداری و نصب شده است. محمد طا‌ها خادمی افزود:۷۰ عدد تخت بیمار،تخت معاینه،۷۰ عدد تشک بیمار،تخت احیا و ویلچر از دیگر تجهیزات خریداری شده برای این مرکز اورژانس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:برای خرید این تجهیزات بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده است. سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت:مابقی تجهیزات پزشکی اورژانس جدید در آینده نزدیک تهیه و نصب خواهد شد. خادمی مساحت اورژانس جدید این بیمارستان را ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و افزود:این اورژانس بزرگترین اورژانس در جنوب کشور است. وی  با بیان اینکه تخت‌های درمانی این اورژانس قابلیت افزایش تا ۱۱۰ تخت را در صورت نیاز  دارد ادامه داد:راه اندازی  این طرح درمانی بزرگ در آینده‌ای نزدیک گامی اساسی برای ارتقا سلامت مردم این شهرستان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خرید و نصب تجهیزات اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی دهدشت تخت احیا نوار قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

یادآور می شود؛ چند روز پیش اتوبوسی در مسیر گردنه حیران بر اثر حادثه مشابه واژگون شده و در نهایت چند تن از هموطنان مان در آن حادثه جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • حوزه درس امام(ره)
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان