Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت بابیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۸ دولت تأمین کالا‌های اساسی مردم با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی پیش‌بینی کرده است گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در حمایت از کالای ایرانی نداریم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در مراسم افتتاح کارخانه ذوب نورد تبریز با اشاره به اینکه از ظرفیت‌ها و مصوبات سران قوای سه‌گانه در جهت رفع قوانین دست و پاگیر تولید استفاده می‌کنیم اظهار داشت: ظرفیت جلسات سران قوای سه‌گانه کشور به جهت رفع قوانین مخل تولید و در راستای تسهیل در تولید و حمایت از دولت داخلی کشور استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قوانین و بخشنامه‌های مختلفی برای حمایت از تولید داخلی داریم، ولی ما بیشتر در حفظ و حمایت از تولید داخلی به فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری استناد می‌کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با ذکر این‌که هیچ‌گونه محدودیتی در حمایت از کالای ایرانی نداشته و نداریم گفت: البته دولت در هر جایی که قوانین نمی‌تواند در امر تولید تسهیل‌گر باشد و حتی اختلال ایجاد می‌کند برای رفع آن همواره اعلام آمادگی کرده است.

رحمانی در ادامه بر لزوم فعال‌سازی واحد‌های تولیدی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بلااستفاده تأکید کرد و افزود: از تمامی مسئولان درخواست می‌کنیم برای حفظ تنظیم بازار و دسترسی آسان مردم به کالا‌های باکیفیت و با قیمت مناسب تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال ۹۸ دولت تأمین کالا‌های اساسی مردم با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی پیش‌بینی کرده است، گفت: دولت در بحث تولید از قبیل: تأمین مواد اولیه و ملزومات تولید ارز مورد نیاز را تأمین می‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌ها برای رونق تولید داخلی استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در زمینه تحریم‌هایی که علیه کشورمان اعمال شده شاید در برخی بخش‌ها محدودیت‌هایی ایجاد باشد، اما در برخی بخش‌های دیگر نیز فرصت‌هایی به وجود آورده که باید از فرصت‌ها به نحو ممکن استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت وزیر سمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرمانده سپاه لرستان بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار نعمت‌اله باقری در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: شعار امسال نیز با شعارهای سال قبل مقام معظم رهبری یک پیوستگی دارد که اگر ما از همان ابتدا در حوزه‌های مختلف آن را محقق می‌ساختیم، امروز با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه شاه کلید اصلی برای تحقق شعار امسال مردم هستند، بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مردم با حضور همیشگی خود در صحنه، موفقیت‌های بی‌شماری را رقم زده‌اند.

سردار باقری با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد، بیان کرد: بخشی این مهم همچون تکیه بر تولید در فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری نشان داده شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان گفت: بازگویی و بازنشر الگوهای موفق و همچنین تقویت آموزش‌های مهارتی تحقق شعار سال بسیار موثر هستند.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی متناسب با بازار کار استان نیست، افزود: واگذاری اعتبارات تبصره ۱۸ متناسب با سازمان‌های مرتبط با تولید نیست و باید مراقب بود که این اعتبارات به انحراف نرود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان از حمایت از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم خبر داد و گفت: مقرر شد طی یک ماه این ایده‌ها شناسایی و از آن‌ها حمایت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894508

دیگر خبرها

  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • حمایت از تولید داخل باعث رشد نیازهای جدید دارویی در کشور می شود
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود
  • تاکید فرمانده سپاه لرستان بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید
  • رفع مشکلات کاشمر با احداث ابر پروژه خورشیدی/ نیروگاه برق به کمک صنعت می‌آید
  • لزوم هدایت نقدینگی به تولید