Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@02:32:47 GMT

حادثه تونل شیرین سو خسارت جانی و مالی نداشته است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۷۳۱۲

حادثه تونل شیرین سو خسارت جانی و مالی نداشته است

به گزارش عصر شنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ رسول فراهانی افزود: روز گذشته و در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ریزش کوه به داخل تونل شیرین سو در جاده قدیم قزوین - رشت، بلافاصله واحد گشت پاسگاه کوهگیر به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد بر اثر ریزش کوه چند قطعه سنگ بزرگ از فضای باز ما بین 2 تونل در محدوده شیرین سو به داخل آن سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اضافه کرد: بلافاصله با حضور عوامل راهداری سنگ های ریزش شده جا به جا و عبور و مرور به حالت عادی بازگشت و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشت.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف فرمانده انتظامی شهرستان مرکز فوریت های پلیسی حادثه تونل شیرین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان