Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی عصر شنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: با دقت نظر مدیر فنی پلیس راهور شهرستان سمنان مستقر در مرکز تعویض پلاک، 6 مورد جعل وکالتنامه برای تعویض پلاک خودروهای مشکل دار توسط افراد سودجو در 2 ماه گذشته کشف و متخلفان به مراجع قانونی معرفی شدند.
وی درباره وکالتنامه ‌های جعلی در مرکزهای تعویض پلاک گفت: متاسفانه یکی از مواردی که ممکن است مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گیرد استفاده از وکالتنامه ‌های جعلی و فاقد اصالت برای تعویض یا نقل و انتقال پلاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:‌ از همین رو هشدار ما به شهروندان به خصوص در روزهای شلوغ که آمار مراجعه ها به مراکز تعویض پلاک افزایش می‌ یابد این است تا جایی که ممکن است حتما خود برای انجام فرآیند تعویض و نقل و انتقال پلاکشان به این مراکز مراجعه کنند، چرا که شماره پلاک متعلق به فرد است و تا زمانی که این پلاک فعال باشد، کلیه جرایم مرتکب شده با این خودرو به نام صاحب پلاک ثبت شده و در مقابل آن مسئول است.
9891م/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پلیس راهور تعویض پلاک خودرو سمنان وکالتنامه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902697

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟