Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهزادخیرخواهیان مدیربیمارستان شهدا هرسین گفت : با تلاش و پیگیری‌های سعید حمزه‌ای مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان یک دستکاه انکوباتور پرتابل آمبولانسی توسط معاونت غذا و دارو تحویل بیمارستان شهدای هرسین گردید.

وی گفت : این دستگاه جهت اعزام نوزادان نارس که نیاز به آی سی یو icu نوزادان دارند استفاده میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در طرح تحول نظام سلامت مردم شهرستان مستحق دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مناسب هستند و ما در این زمینه از هیچ تلاشی جهت دستیابی مردم به خدمات مناسب بهداشتی ودرمانی دریغ نخواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تحویل یک دستکاه انکوباتور پرتابل آمبولانسی به بیمارستان شهدای هرسین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی