Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@21:04:38 GMT

رسمی؛ ترکیب تیم های چلسی و منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۷۶۷۲

ترکیب دو تیم چلسی و منچسترسیتی را با یکدیگر مرور می کنیم.

طرفداری- دو تیم چلسی و منچسترسیتی در حساس ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار خواهند گرفت. ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

چلسی

کپا آریزابالاگا- آنتونیو رودیگر- داوید لوئیز- سزار آزپیلیکوئتا- مارکوس آلونسو- انگولو کانته- جورجینیو- متئو کواچیچ- پدرو- ویلیان- ادن هازارد

منچسترسیتی

ادرسون- جان استونز- آیمریک لاپورته- کایل واکر- فابین دلف- فرناندینیو- داوید سیلوا- برناردو سیلوا- رحیم استرلینگ- لروی سانه- ریاض محرز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است

میکل آرتتا معتقد است چلسی با پوچتینو به روزهای خوبش برمی‌گردد.

طرفداری | میکل آرتتا ارزش زیادی برای مائوریسیو پوچتینو قائل است.

تیم‌های آرسنال و چلسی فردا در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. دربی لندن در شرایطی برگزار می شود که آرسنال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، به سه امتیاز نیاز مبرم دارد؛ در سمت دیگر، چلسی بدش نمی آید جلوی موفقیت رقیب دیرینه اش را بگیرد و خودش هم شانس حضور در رقابت های اروپایی را زنده نگه دارد. 

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با چلسی در خصوص مسائل مختلفی چون شرایط آبی‌ها، فشردگی بازی‌ها و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

 برد 2-0 مقابل ولورهمپتون؟

این یک آزمون خوب بود تا ببینیم چطور به موانع و مشکلات واکنش نشان می دهیم. وقتی برخی افراد ما را زیر سوال می برند، آن موقع است که باید قدم به میدان بگذاریم و ما هم در مقابل وولوز همین این کار را انجام دادیم.

 جنجال اخیر داوری در لیگ برتر (بازی ناتینگهام فارست و لوتون)؟

"نمی دانم [شانه بالا انداختن]. من درگیر این موضوع نیستم. در چند مورد دخیل بودم ولی الان جای نظر دادن من نیست. همه ما برای بهبود بازی‌ها تلاش می کنیم. اتفاقاتی مثل این می افتد و در آینده هم خواهد افتاد.

فشردگی بازی‌ها؟

بردن، انرژی زیادی می‌دهد. همه آماده اند تا فردا دربی لندن رو بازی کنند. الان وقت این نیست که به فشردگی بازی ها فکر کنیم. باید فکر کنیم و حس کنیم که برای بازی به بهترین شکل ممکن، آماده ایم.

چلسی؟

آنها خوب کار می کنند، فکر می کنم خیلی بهتر از چیزی که گفته می‌شود، کار کرده اند. آن‌ها پیشرفت های زیادی کرده اند و لیاقت حضور در جایگاه بالاتری در جدول را دارند.

پوچتینو 

تحسین زیادی برای مائورسیو قائل هستم چون 23 ساله که همدیگر را می‌شناسیم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. او یک سرمربی باورنکردنی و یک رهبر عالی است. مائو، چلسی را برای رسیدن به جایی که می خواهند، خواهد رساند. کاری که مائورسیو انجام می دهد واقعا تاثیرگذار است و مطمئنم او جلسی را به آن‌جا خواهد رساند.

 کورس قهرمانی؟

قهرمانی ما به تیم دیگر (لیورپول و منچسترسیتی) وابسته‌است. دو تیم برتر این لیگ دو تا از بهترین های تاریخ این لیگ.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد