Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم نخستین سالگرد درگذشت کوهنوردان در حادثه اشترانکوه با حضور جمعی از مسئولان خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی مشهد،  هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی و ورزشکاران استان در مشهد برگزار شد.

گروه چهارده نفره کوهنوردی از مشهد به همراه یک کوهنورد راهنما از شهرستان الیگودرز، 14 آذر پارسال صعود خود را به ارتفاعات اشترانکوه لرستان آغاز کردند که در 16  آذر هنگام بازگشت از کوه به علت ریزش بهمن و برف و کولاک شدید، دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حادثه مهشید جان محمدی، اکرم حقانی، ناصر اکبری، مجید زاده تراب، علی قاسم زاده، علیرضا غلامپور، علیرضا عاملی و سید علی حسینی جان خود را از دست دادند.
اشترانکوه رشته ‌کوهی در شرق لرستان و  از بلندترین رشته‌ کوه ‌های زاگرس است.
بیش از 2 هزار و 700 مرد و بیش از  هزار و  980 زن در رشته های کوهنوردی و سنگ نوردی در خراسان رضوی فعال هستند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی کوهنوردان هیات کوهنوردی ریزش بهمن اشترانکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیام خود با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: صبری که پدر شهید و مادر شهید برای شهادت فرزندشان کرده‌اند، بالاترین صبر‌ها است آورده است: «حاج رجبعلی دهنوی» پدری مومن و متقی از تبار صابرین در راه خدا و پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» به ملکوت اعلا و به فرزندان شهیدان چشم انتظارش پیوست.

مرحوم دهنوی مظهر ایثار و استقامت و فداکاری در راه انقلاب و اسلام بود که پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.  

استاندار خراسان رضوی با تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان آن سفر کرده والامقام، علو درجات او و شهیدان بزرگوارش را از درگاه احدیت مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • برگزاری یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد