Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، آستان مقدس عباسی از آغاز بررسی میدانی نیاز های ضروری حرم حضرت رقیه (سلام الله علیها) در سوریه برای بازسازی و تعمیر آن خبر داد.
هیئتی از آستان مقدس عباسی برای اجرای عملیات نگهداری و ترمیم حرم های مطهر سوریه به این کشور رفته است.
این هیئت کار نگهداری و ترمیم حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را در دمشق به پایان رسانده و الان قصد دارد با بررسی نیاز های ضروری حرم حضرت رقیه (س)، کار نگهداری و ترمیم را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هیئت کار تعمیر شبکه برق رسانی، روشنایی، افزایش درب های چوبی برای ورودی مردان و زنان، نصب کولر و دوربین ها را انجام خواهد داد.
گروه فنی آستان عباسی همچنین روشنایی گنبد حرم مطهر را تکمیل و پنجره های آن را تمیز خواهد کرد.
شایان ذکر است که آستان مقدس عباسی سال های پیش نیز در این زمینه اقداماتی داشته است.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام حقیقت رییس هیئت امنای امامزاده عبدالله بافق گفت: طبق ارزیابی ها، امامزاده عبدالله بافق جزء پنج امامزاده برتر کشور انتخاب شده است.

علیزاده رییس اداره اوقاف وامور خیریه بافق گفت: حدود ۶۰ درصد نذورات جمع آوری شده در بخش عمران و توسعه آستان امامزاده و مابقی در بخش‌های فرهنگی، اداری و برگزاری مناسبت‌ها خرج می‌شود.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه بافق بیان کرد: معمولا هر دوماه یکبار این غباررروبی و جمع‌آوری نذورات مردمی انجام می‌شود که در هر دوره معمولا مبلغی حدود ۱۰۰میلیون تومان جمع آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»
  • ابراز ارادت باغدار قائم شهری با اهداء شاخه های گل به آستان مقدس رضوی