Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم قعر جدولی فولام، مقابل شاگردان ژوزه مورینیو حرفی برای گفتن نداشت.

طرفداری- منچستریونایتد در دیدار پر گل موفق شد فولام را در هم بکوبد.

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۸ دسامبر ۲۰۱۸ | ۱۷ آذر ۱۳۹۷ تورنمنت: لیگ برتر انگلیس | هفته شانزدهم ورزشگاه: اولدترافورد داور: لی پروبرت گلزنان: اشلی یانگ (۱۳)، خوان ماتا (۲۸)، روملو لوکاکو (۴۲) و مارکوس رشفورد (۸۲) برای منچستریونایتد | ابوبکر کامارا (۶۷) برای فولام اخراج: آندره فرانک زامبو آنگیسا (فولام- ۶۸) ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی

یونایتد همانند بازی با آرسنال، بازی را با پرسینگ بالا آغاز کرد و مزد آن را هم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن سو، مهلت دادن فولام برای حفظ مالکیت تیم میزبان و تحت فشار نگذاشتن بازیکنان حریف، حسابی در ذوق کلودیو رانیری می‌زد. در دقیقه ۳۹ ضربه آزاد پر قدرت رشفورد از راهی دور به وسیله سرخیو ریکو دفع شد. یونایتد با برتری ۳-۰ نیمه اول را به پایان برد تا کلودیو رانیری در بین دو نیمه دست به دو تعویض همزمان بزند: ویتو و کامارا به جای کیرنی و میتروویچ وارد زمین شدند تا جان تازه‌ای به خط حمله سفید پوشان ببخشند. پس از بلوکه شدن شوت سسنیون، شورله در دقیقه ۵۸ فرصتی عالی برای گلزنی داشت اما ضربه بی دقت این بازیکن از درون محوطه جریمه، همه را غافلگیر کرد. در دقیقه ۵۸ اسمالینگ جای خود را به روخو داد. در دقیقه ۶۸ آنگیسا بابت خطا روی رشفورد با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج شد تا اوضاع برای فولام از بد به بدتر تغییر کند. تکمیل می‌شود...

شرح گل‌ها

منچستریونایتد ۱-۰ فولام؛ یانگ‌ (۱۳): پاس رشفورد در سمت چپ به یانگ رسید و او پس از عبور از اودوی، با شوتی محکم ریکو را غافلگیر کرد و توپ را به تور دروازه چسباند.

منچستریونایتد ۲-۰ فولام؛ ماتا (۲۸): یک ضد حمله خوب با پاس در عمق لوکاکو برای رشفورد شکل گرفت و این بازیکن پس از حرکت در کانال سمت چپ زمین، ارسال رو به بیرونی برای ماتا داشت تا این بازیکن اسپانیایی بی درنگ و با شوت پای چپ خود اختلاف را به دو گل برساند.

منچستریونایتد ۳-۰ فولام؛ لوکاکو (۴۲): منچستریونایتد که روی دروازه حریف خیمه زده بود، توپ را در موقعیتی مشکوک به آفساید به ماتا رساند تا پاس در عرض این بازیکن در دهانه دروازه توسط لوکاکو به درون دروازه هدایت شود.

منچستریونایتد ۳-۱ فولام؛ کامارا (۶۷): تکل هررا روی کامارا، از دید داور خطا بود و یک پنالتی به سود فولام اعلام شد؛ کامارا بر خلاف شیرجه دخیا یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

منچستریونایتد ۴-۱ فولام؛ رشفورد (۸۲): پاس یانگ در فضای خالی به رشفورد رسید و او پس از رسیدن به محوطه جریمه اندکی مکث کرد و سپس با شوت پر قدرت خود به سوی تیر نزدیک‌تر، موفق به گلزنی شد.

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فولام و لیورپول به مصاف هم رفته‌اند که این بازی با برتری 2-1 قرمزهای آنفیلد دنبال می‌شود.

در حاشیه این بازی تصویری از ژوزه مورینیو منتشر شده که نشان می‌دهد او در ورزشگاه خانگی فولام حضور دارد و تماشاگر این بازی شده است.

در کنار سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد، وینچنزو مونتلا دیده می‌شود که هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را برعهده دارد و تیمش را برای شرکت در یورو 2024 آماده می‌کند.

مورینیو که در زمستان گذشته از هدایت رم برکنار شد، مقصد جدیدی برای خود انتخاب نکرده و در حال حاضر یک مربی آزاد به شکار می‌رود.

شایعاتی در مورد احتمال مربیگری این مربی پرتغالی در لیورپول منتشر شده بود که از سوی هیچ یک از مدیران باشگاه تایید نشد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و فولام + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی فولام ۱ - لیورپول ۳
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)