Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:01:52 GMT

سنگنورد شیروانی نشان نقره نونهالان آسیا را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۷۸۸۳

سنگنورد شیروانی نشان نقره نونهالان آسیا را گرفت

بجنورد- ایرنا- رئیس هیات سنگنوردی شیروان گفت: «امین توکلی نسب» ورزشکار نونهال شیروانی نشان نقره مسابقات سنگنوردی آسیا را کسب کرد.

حسین پیل پا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات مزبور در کشور تایلند برگزار شد که توکلی نسب در ماده «لید»، رده 12 تا 14 سال موفق به برتری برابر رقبای خود شده و عنوان دوم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سنگنورد شیروانی کسب 7 نشان طلای قهرمانی کشور و جام فجر در رده نوجوانان و نونهالان و 3 نشان برنز از رقابت های کشوری و چندین مقام قهرمانی استان را در کارنامه دارد.
توکلی نسب آذرماه پارسال در مسابقات آسیایی سنگاپور عنوان هفتم را کسب کرده بود.
مسابقات سنگنوردی نونهالان آسیا در تایلند در حال برگزاری است که 20 ورزشکار ایران در 2بخش دختران و پسران، در رده های 9 تا 11 سال و 12 تا 14 سال در آن حضور دارند.
7186/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سنگنوردي نشان نقره شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور
  • میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور + فیلم
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد