Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - در ادامه دیدرهای هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، شیاطین سرخ در اولدترافورد برد و توپچی‌ها با حداقل اختلاف پیروز شدند. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، با انجام 5 دیدار همزمان از ساعت 18:30 به وقت تهران، هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس دنبال شد که در مهمترین بازی منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر یک فولام را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی اشلی یانگ در دقیقه 13، خوان ماتا در دقیقه 28، روملو لوکاکو در دقیقه 42 و مارکوس رشفورد در دقیقه 82 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند. تک گل فولام هم که در دقیقه 68 با اخراج آندره آنگیسا 10 نفره شد را اوبوبکر کامارا در دقیقه 67 از روی نقطه پنالی به ثمر رساند. من‌یونایتد با این نتیجه 26 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد.

امشب همچنین آرسنال در خانه خود برابر هادرزفیلد به میدان رفت که این بازی با تک گل لوکاس توریرا در دقیقه 83 به پایان رسید. با این برد آرسنال 34  امتیازی شد و با سبقت گرفتن از همشهری‌اش تاتنهام در جدول رده‌بندی لیگ برتر به رده سوم صعود کرد.

تیم فوتبال برایتون هم امشب بدون علیرضا جهانبخش مصدوم، میهمان برنلی بود که این بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت و برای هفتمین بار در این فصل تن به شکست داد.

امشب همچنین وستهام با نتیجه 3 بر 2 بر میهمانش کریستال‌پالاس غلبه کرد و کاردیف یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون به برتری رسید.

در مهمترین بازی امشب لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 به وقت تهران چلسی میزبان منچسترسیتی خواهد بود. در آخرین بازی هم از ساعت 23:15 لسترسیتی از تاتنهام پذیرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس آرسنال منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد