Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن یاردوستی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود : اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس که به سمت شاهین شهر در حرکت بود در بیابان های منتهی به این شهرستان با سنگ مورد تعرض قرار گرفت و یکی از شیشه های این اتوبوس شکسته شد.
وی اظهارداشت: در این حادثه به هیچیک از بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران آسیبی وارد نشد و همه آنها به سلامت در یکی از هتل های شاهین شهر واقع در شمال اصفهان اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهین شهر در 20 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران شامگاه روز شنبه برای دیدار با سپاهان اصفهان وارد فرودگاه این شهر شد و در حالی که توسط نیروی انتظامی اسکورت می شد بلافاصله به سمت شاهین شهر حرکت کرد.
دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از دیدارهای عقب افتاده این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور، عصر فردا یکشنبه از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
2093/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اتوبوس اصفهان پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال کشور منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند
  • ۵۰۰هزارگردشگر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی گلستان اسکان یافتند